تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئو/ تست تصادف ب. ام و سرى ۵ جدید با دریافت ۵ ستاره ایمنى

در ارزیابی ایمنی عابران پیاده، سری ۵ جدید امتیاز ۸۱ درصد را به دست آورد.

هفتمین نسل ب‌ام‌و سری ۵ توانست حداکثر ستاره‌ی ایمنی ممکن یعنی ۵ ستاره را از یورو انکاپ دریافت کند. این سدان میدسایز توانست در بخش ایمنی سرنشینان بزرگ‌سال رتبه‌بندی ۹۱ درصدی و در ایمنی سرنشینان خردسال نیز رتبه‌بندی ۸۵ درصدی را به دست بیاورد.

در ارزیابی ایمنی عابران پیاده، سری ۵ جدید امتیاز ۸۱ درصد را به دست آورد. یورو انکاپ در این باره گفته که به لطف کاپوت فعال استاندارد و سیستم هشدار فردی مجهز به ترمز شهری سری ۵ جدید تحت تأثیر قرار گرفته است. یوروانکاپ همچنین تکنولوژی ترمز خودکار سری ۵ را ستوده و گفته که این سیستم به‌طور مؤثری به راننده کمک می‌کند تا از تصادف با خودروی دیگر یا عابران پیاده دوری نماید.

شایان ذکر است ب‌ام‌و سری ۵ جدید تنها خودرویی نبوده که در این تست‌ها شرکت کرده، زیرا فیات Doblo فیس لیفت نیز مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به اینکه دومین نسل این خودرو از سال ۲۰۱۰ تاکنون در بازار حضور دارند پس کسب ۳ ستاره ایمنی توسط Doblo مایه‌ی شگفتی نخواهد بود. نتایج این خودرو سن بالای خود و فقدان تجهیزات ایمنی کافی برای رقابت با خودرو‌های مدرن دیگر را نشان می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئو/ تست تصادف ب. ام و سرى ۵ جدید با دریافت ۵ ستاره ایمنى»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..