تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرق حرم مطهر حضرت علی(ع) میهمان عزاداران چابهاری

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد منطقه ویژه چابهار گفت: پرچم مطهر حرم امام علی(ع) شب 23 ماه مبارک امسال در مساجد چابهار گردانده می شود.

بهنام گرگیچ مقدم در گفت و گو با خبرنگار بسیج در چابهار اظهار کرد: پرچم متبرک مولی الموحدین فردا شب ابتدا در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام ساعت ۱۰ الی ۱۰:۲۵ بعد از آن در مسجد امام رضا(ع) از ساعت ۱۰ و نیم و به ترتیب در مساجد امام علی(ع)، مسجد دانشگاه دریانوردی، مسجد پیامبر اعظم منطقه آزاد، مسجد آل رسول(ص) و مسجد امام حسین(ع) تا سحر در بین عزادراران و مومنان گردانده می‌شود.

​وی با اشاره به آوردن بیرق امام علی(ع) همزمان با ایام شهادت آن حضرت افزود: حضور معنوی این پرچم فضای خاصی به عبادت مردم در مساجد چابهار خواهد داد بطوری که مشتاقان امام رئوف با استقبال گرم از این بیرق درد ودل‌های خود را با تبرک به مولی الموحدین در میان خواهند گذاشت.

​وی در خصوص اقدامات کانون  فرهنگی مساجد در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: به جز برنامه بیرق گردانی که کار دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد منطقه ویژه چابهار می‌، خدمات مردمی؛ ویزیت رایگان نیز انجام شده است.

گرگیچ مقدم خاطرنشان کرد: کلاس‌های طرح اوقات فراغت در چابهار آغاز به کار کرده که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مساجد چابهار از جزئیات و برنامه‌های مختلف آگاه شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرق حرم مطهر حضرت علی(ع) میهمان عزاداران چابهاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..