تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام هزار و ۷۱۹ نفر از بهره برداران شهرستان قزوین در سامانه کارا

آقا علیخانی عنوان کرد: از ابتدای فعالیت سامانه کارا تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ، یک هزار و ۷۱۹ نفر از بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان در سامانه کارا ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین عباس آقا علیخانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین با بیان این که این طرح به منظور اشتغال پایدار روستایی و عشایری می باشد بیان کرد: بیشترین متقاضیان در زیر بخش های کشاورزی شامل دام، شیلات، گلخانه و صنایع تبدیلی و تکمیلی در این سامانه ثبت نام کرده اند.
وی گفت: در این راستا جلسات متعددی به منظور بررسی طرح های ارائه شده توسط متقاضیان و همچنین بیش از ۳۰ جلسه کمیته فنی با حضور نمایندگان فرمانداری، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگردی تشکیل شده است.
این مقام مسوول اظهار کرد: تعداد مصوبات شهرستان در اشتغال پایدار روستایی ۱۹۰ پرونده و اشتغال فراگیر ۳ پرونده بود که مبلغ مصوب پایدار ۲۸۹میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال و فراگیر ۵۷ میلیارد ریال می باشد.
آقاعلیخانی خاطر نشان کرد: زیر بخش های دام با ۳۰ پرونده به مبلغ ۱۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، شیلات با ۱۲ فقره پرونده به مبلغ ۱۵میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال، گلخانه با ۸ فقره پرونده به مبلغ ۳۴میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و همجنین صنایع تبدیلی و تکمیلی با ۷ فقره پرونده به مبلغ ۵۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در زمینه اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان بوده است.
1010/پ20/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام هزار و ۷۱۹ نفر از بهره برداران شهرستان قزوین در سامانه کارا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..