تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلحشوران مجلس پیش به سوی جام جهانی!!

وقتی جام جهانی و المپیک شروع می شود به یک باره مدیران جمهوری اسلامی و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بلیط ورود به تماشای بازیهای جام جهانی را گرفته تا از فیوضات این رخداد ورزشی بهره مند شوند!!

خبرگزاری بسیج قزوین: همان نمایندگانی که از کنار قهرمان جهان لبو فروش و قهرمان جهان که به گچ کاری مشغول است بی تفاوت می گذرند و به یک باره خود را حامی ورزش معرفی کرده و یار دوازدهم بار سفر می بندند تا در ماموریتی خارق العاده کارهای خویش را در یک تجارب ارزنده برای پیشبرد اهداف ذخیره کنند!
پروانه سلحشوری چهره اعتدال و اصلاحاتی مجلس هم به تماشای بازی جام جهانی می رود تا به اعضای تیم ملی روحیه بدهند!
رحیم زارع، کاتبی،یوسف نژاد و چند تن از نمایندگان برای تماشای جام جهانی به روسیه سفر می کنند!
یکی نیست به این خانم سلحشوری بفرمایند که تا الان یک توپ شوت کردید؟اصلا چند بار توانستید با یک توپ ۱۰تا روپایی بزنید؟ رفتن شما چه دردی از ورزش مملکت دوا می کند؟ بیت المال در جیب هایی سرازیر می شود که محرومان و مستضعفان از آن بی خبر هستند! نمایندگانی که هیچ وقت سرجایشان نبودند بلکه دغدغه آنان رفتن زنان به ورزشگاه و نگاه جنسیتی به مدیریت است.
در این نگاه تخصص و تعهد معنی ندارد. نمایندگان مجلس در دوره گذشته هم به سفر جام جهانی برزیل رفتند که نشان می دهد چپ و راست سیاسی هیچ دردی از مردم را درک نمی کنند!
شورا و شهردار در حال سفر هستند! نمایندگان مجلس و دولت مردان هم در حال سفر و گویا لشکر وزارت خارجه در راه رایزنی بسیج شده اند!
سفرهای بی هدف به یک پرستیژ و هنر کاری تبدیل شده است. سلحشوران مجلس چرا به تعهدات خود پایبند نیستند؟
مجلس اصولگرا و اصلاح طلب پیش به سوی جام جهانی،اگر برخی آقایان و خانم ها در مجلس کنترل نشوند شجاعی و بیرانوند را حذف و خودشان را جایگزین می کنند!
چرا برای دفاع از عمق استراتژیک و مبارزه با داعش شور و اشتیاق ندارید؟ چرا تبدیل به قشر شهید پرور و شهید نشو شده اید؟
نمایندگانی که به توییت بازی، و جمع آوری امضا برای ضد انقلاب مشغول بودند هرگز درد مردم را حس نمی کنند.
خانم سلحشور و سایر دوستان بهتر نبود که هزینه سفرتان را به محمد ابراهیم سیف پور قهرمان کشتی جهان و المپیک می دادید ؟ نمی شود که هم سیاحت و تفریح کنید و در قبال این ماموریت نفس گیر و طاقت فرسا روزانه ۷۰دلار نا قابل به حقوقتان اضافه شود.
خدا از پیدا و پنهان حکومت از شما سوال خواهد کرد. هر انسانی در این مملکت سرگرسنه بر بالین بگذارد باید جواب خدا را بدهید. از سفرهای سیاحتی تا گماشتن آقازاده هایتان در مناصب مدیریتی حرام است.
هیچ حقی از فقرا در سفرهایتان دیده نمی شود.
1002/ت30/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلحشوران مجلس پیش به سوی جام جهانی!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..