تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه سپاه شهرستان البرز به مناسبت روز جهانی قدس

در بیانیه سپاه شهرستان البرز به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: نام گزاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی (ره) نشانه دور اندیشی و تدبیر ایشان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در آستانه روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد.
روز قدس نه فقط دفاع از مردم مظلوم فلسطین است بلکه دفاع از تمام مردم مظلوم جهان که زیر سلطه و استعمار استکبار جهانی قرار گرفته اند.

یکی از وظایف انقلاب اسلامی دفاع از مظلومان جهان است و قدس شریف یکی از این مظلومین است که پیش از نیم قرن در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده.
مردم شرف ایران در چهار دهه گذشته نشان دادند که در دفاع از مظلوم همیشه جزو نفرات اول صف هستند و راهپیمایی های روز قدس را با شکوه برگزار کردند. اما اکنون که شاهد توطئه مشترک استکبار جهانی و حاکمان فاسد عرب به ویژه شجره خبیثه آل سعود و آل خلیفه با رژیم منحوس صهیونیستی برای به فراموشی سپردن مسأله فلسطین هستیم و با توجه به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و برگزاری 10 راهپیمایی بازگشت منتهی به روز قدس؛ امسال حضور پر رنگ و حماسی مسلمانان در راهپیمایی این روز معنا و مفهوم دیگری دارد، قطعاً طولی نخواهد کشید که سخن امام خامنه‌ای مبنی بر "اقامه نماز جماعت در قدس شریف" محقق خواهد شد و جشن نابودی این رژیم را در فلسطین خواهیم گرفت تا بتوانیم قبله اول مسلمین را از شر کفار پاک کنیم.
سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز از عموم مردم دعوت می کند تا در این راهپیمایی شرکت کنید تا به فضل الهی شاهد روز قدسی پرشورتر از سالهای گذشته باشیم.
لازم به ذکر است راهپیمایی روز قدس امسال 18 خرداد از میدان بسیج شهر الوند به طرف میعادگاه نماز جمعه برگزار خواهد شد.
3001/ت30/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه سپاه شهرستان البرز به مناسبت روز جهانی قدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..