تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد کریمانه و محبت‌آمیز با مردم و حفظ کرامت آنان مدنظر مدیران باشد

گروه فرهنگی ـ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان برخورد کریمانه و محبت‌آمیز با مردم و حفظ کرامت آنان، آگاه‌سازی مردم از حقوق و تکالیف به‌منظور انضباط اجتماعی و قانون‌گرائی در جامعه و پیشگیری از تخلفات اداری و رسیدگی به شکایات مردم و پیگیری برای برخورد با متخلفین در ادارات را ازجمله اهداف ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب ذکرکرد.

برخورد کریمانه و محبت‌آمیز با مردم و حفظ کرامت آنان مدنظر مدیان باشد

به گزارش ایکنا از لرستان، در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب اسلامی که امروز، 17 خرداد در آموزش و پرورش لرستان برگزار شد، بر اهمیت لزوم ترویج مفاهیم و برنامه‌های حقوق شهروندی و ترویج حجاب و عفاف تاکید شد.
در این جلسه از سوی حاضرین بر اجرای دستورالعمل‌های مربوط به ستاد صیانت از حقوق شهروندی وتوسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تاکید شد، چراکه حقوق شهروندی امری است که باید در تمامی سطوح و در بطن جامعه ساری و جاری شود.
رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این جلسه، با اشاره به اهداف این ستاد افزود: ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و صیانت از حقوق شهروندی، برخورد کریمانه و محبت‌آمیز با مردم و حفظ کرامت آنان، آگاه‌سازی مردم از حقوق و تکالیف به‌منظور انضباط اجتماعی و قانون‌گرائی در جامعه و پیشگیری از تخلفات اداری و رسیدگی به شکایات مردم و پیگیری برای برخورد با متخلفین در ادارات است.
در پایان اعضای ستاد صیانت از حقوق شهروندی نیز به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود در رابطه با مسائل و مشکلات اجرای دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد و همچنین برنامه‌های 10گانه عفاف و حجاب و 9گانه حقوق شهروندی پرداختند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد کریمانه و محبت‌آمیز با مردم و حفظ کرامت آنان مدنظر مدیران باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..