تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشامدگویی رسمی فیفا به تیم ملی فوتبال ایران (+عکس)

نمایندگان فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با حضور در کمپ تیم ملی در شهر لوکوموتیو روسیه، حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 را خوش‌آمد گفتند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، در ابتدای جلسه ای که امروز پنجشنبه با حضور نمایندگان فیفا و اعضای تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد، نماهنگی از تاریخچه جام جهانی به نمایش در آمد و پس از پایان این خوش آمدگویی نماینده فیفا از سوی «جیانی اینفانتینو» گفت: امیدواریم تیم ملی ایران با سرمربی اش به عنوان یکی از معتبرترین سرمربیان حاضر در این رقابت ها و توانایی بازیکنانش؛ بتواند نماینده فنی و فرهنگی خوبی برای مردم کشورشان باشد.

در ادامه این مراسم، کاپ و نماد رقابت های جام جهانی به نمایندگی از تیم ملی ایران به کارلوس کی روش و مسعود شجاعی اهدا شد.

در پایان، اسفندیار بهارمست مدرس ایرانی داوری فیفا آخرین قوانین داوری فوتبال و VAR را برای بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران تشریح کرد.

تیم ملی ایران در گروه B رقابت های جام جهانی روسیه با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش هم‌گروه است.
رقابت های جام جهانی 2018 به میزبانی روسیه از 24 خرداد ماه آغاز می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشامدگویی رسمی فیفا به تیم ملی فوتبال ایران (+عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..