تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محدودیت‌های ترافیکی روز قدس دراستان کردستان

سرهنگ هادی جانشین رییس پلیس راهور استان کردستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به تمهیدات ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج اشاره کرد و گفت: از ساعت ۷ تا ۸ صبح تردد وسایل نقلیه شخصی و از ساعت ۸ صبح به بعد تردد کلیه وسایل نقلیه عمومی از مسیر‌های تعیین شده راهپیمایی ممنوع است.
وی افزود: توقف در میدان آزادی به سمت میدان انقلاب تا سه راه حبیبی وخیابان‌های منتهی به این مسیر‌ها به عنوان مسیر اصلی راهپیمایی روزجهانی قدس تا پایان نمازجمعه ممنوع است.
سرهنگ هادی بیان کرد: ازساعت ۲۴ امشب پارک خودرو درمیدان آزادی تا میدان انقلاب و از میدان انقلاب تا سه راه حبیبی تا پایان راهپیمایی ممنوع است.
وی از شهروندان خواست در روز راهپیمایی از پارک خودرو‌های خود در مسیر‌هایی که ممنوع است خودداری کنند که در صورت مشاهده هرنوع خودروی پارک شده در مسیر‌های یادشده و عدم همکاری با پلیس خودرو‌ها به پارکینگ منتقل خواهند شد و از شهروندان سنندجی درخواست می‌شود با پلیس همکاری کنند.
جانشین رئیس پلیس راهور استان کردستان در پایان گفت:در شهرستان‌های استان نیز محدودیت‌های ترافیکی مانند سال‌های گذشته از ساعت ۸ اجرا خواهد شد.
مسیر میدان آزادی به سمت میدان انقلاب به عنوان مسیر اصلی راهپیمایی روزجهانی قدس امسال تعیین شده است و این راهپیمایی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه (۱۸ خرداد) آغاز می‌شود و در سه راه حبیبی که محل اصلی تجمع است، ختم می‌شود.
انتهای پیام/م

اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محدودیت‌های ترافیکی روز قدس دراستان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..