تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمهیدات ویژه ترافیکی روز قدس در قزوین اعلام شد

ساعت: 14:29 منتشر شده در مورخ: 1397/03/17 شناسه خبر: 1371200

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تمهیدات ویژه ترافیکی روز جهانی قدس در قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مهدی محمدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن روز جهانی قدس و شرکت مردم روزه دار در این راهپیمایی دشمن شکن و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به منظور تسهیل در عبور و مرور، تمهیدات ترافیکی در شهر قزوین اجراء می‌شود.


وی افزود: با عنایت به حضور گسترده مردم بصیر استان در راهپیمایی روز جهانی قدس و به جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم از ساعت 0800 صبح روز جمعه مورخه18خردادماه 97 تا خاتمه مراسم در مسیرهایی که به اطلاع مردم عزیز می‌رسد، محدودیت های ترافیکی اعمال می‌شود:

1-تقاطع شهدا به سمت میدان آزادی مسیر جنوب به شمال

2- تقاطع ولیعصر به سمت میدان آزادی

3- میدان میر عماد به سمت میدان آزادی

4- تقاطع بازار به سمت میدان آزادی

5-خیابان عبید زاکانی مسیر شمال به جنوب

رئیس پلیس راهور استان تاکید کرد: تردد وسایل نقلیه بویژه موتورسیکلت‌ها درطول مسیر راهپیمایی ممنوع است و ماموران راهنمایی و رانندگی باموتورسیکلت سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی می کنند، برخورد خواهد شد.

محمدی در پایان با توجه به عدم پیش بینی پارک خودروها در مسیر راهپیمایی از شهروندان و رانندگان درخواست کرد: از همشهریان بویژه رانندگان تقاضا داریم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمهیدات ویژه ترافیکی روز قدس در قزوین اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..