تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور در راهپیمایی روز قدس، صهیونیست‌ها را محدود می‌کند/ اسرائیل در ابتدای اشغالگری به‌دنبال گسترش مرزها تا ایران بود

ساعت: 12:40 منتشر شده در مورخ: 1397/03/17 شناسه خبر: 1371127

نماینده مردم قزوین در خبرگان رهبری گفت: با هر راهپیمایی که علیه اسرائیل برپا می‌شود قطع به یقین فشار بیشتری به آن وارد شده و مجبور به عقب‌نشینی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌‍‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به جایگاه ویژه شهر قدس اظهار کرد: شهر قدس از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا در روایات پیامبر اکرم(ص) از قدس به عنوان بقعه‌ای از خاک بهشت یاد شده و از نظر مذهبی این تعبیر از رسول اکرم تعبیر بسیار باارزشی به شمار می‌رود. 


وی افزود: معراج پیامبر اسلام چند موضوع دارد که یکی از آن‌ها بیت‌المقدس و قدس شریف است و از سوی دیگر در مدت 23 سال بعثت پیامبر اکرم(ص) حدود 15 سال قبله مسلمانان قدس شریف بود؛ بنابراین بیت‌المقدس از این منظر نیز اهمیت ویژه‌ای برای مسلمانان در هر برهه‌ای از تاریخ دارد. 

امام جمعه تاکستان با اشاره به اینکه از نظر سیاسی اسرائیل یک موجود جعلی و بی‌ریشه است که ارتباطی به سرزمین فلسطین ندارد، اضافه کرد: آنچه معروف این است که یهودی‌ها در اروپا مورد اذیت و آزار اروپایی‌ها قرار گرفتند و برای جبران آن باید سرزمین فلسطین به صهیونیست داده شود. 

اسلامی ادامه داد: در پاسخ به این ادعا باید گفت اگر در اروپا به یهود آسیب رسیده است، اروپایی‌ها باید جبران کنند چرا از کیسه مسلمانان می‌بخشند و می‌خواهند بخشی از سرزمین اسلامی را در اختیار یهودیان قرار دهند. 

اسرائیل به بخشی از سرزمین فلسطین قانع نبود
وی با اشاره به اهداف اسرائیل از اشغال سرزمین فلسطین عنوان کرد: اسرائیل با هدف چیره شدن بر مسلمانان، فلسطین را اشغال کرده و غربی‌ها هم این هدف را دنبال می‌کنند تا ثروت مسلمانان و مراکز مهم را از چنگ آنان در بیاورند. 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان با اشاره به نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان «روز قدس» توسط امام راحل تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئله فلسطین را به صورت جدی در دنیا مطرح و تأکید کردند که اسرائیل یک غده سرطانی است که باید توسط مسلمانان از بین برود. 

اسلامی با بیان زیاده‌خواهی‌های اسرائیل گفت: مسلمانان باید به این نکته دقت داشته باشند که اسرائیل به بخشی از سرزمین فلسطین قانع نبود و در ابتدا مرزهای خود را تا داخل ایران هم تعریف می‌کرد؛ اما با همین راهپیمایی‌های روز قدس و مشاهده ایستادگی مسلمانان در برابر تجاوزهای خود مجبور به عقب‌نشینی شد. 

وی بیان کرد: امروز با فشاری که ملت‌های مسلمان به اسرائیل وارد کردند، شاهد هستیم که اسرائیل مجبور شده در داخل سرزمین فلسطین برای خود دیوار حائل درست کند و این نشان از موفقیت مسلمانان در راهپیمایی‌های ضداسرائیلی دارد. 

امام جمعه تاکستان با اشاره به اثرگذاری راهپیمایی‌های ضدصهیونیستی در عملکرد اسرائیل افزود: با هر راهپیمایی که علیه اسرائیل برپا می‌شود قطع به یقین فشار بیشتری به آن وارد شده و مجبور به عقب‌نشینی می‌شود.

وی عنوان کرد: امت‌های مسلمان به ویژه مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران باید در روز قدس امسال هم با حضور جدی در راهپیمایی انزجار خود را از صهیونیست نشان دهند. 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان یادآور شد: مردم استان قزوین نیز مانند سال‌های گذشته باید حضور پرشور و گسترده‌ای در راهپیمایی روز قدس داشته باشند تا با فشارهایی که از طرف مسلمانان بر اسرائیل وارد می‌شود شاهد نابودی رژیم صهیونیست باشیم. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور در راهپیمایی روز قدس، صهیونیست‌ها را محدود می‌کند/ اسرائیل در ابتدای اشغالگری به‌دنبال گسترش مرزها تا ایران بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..