تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشی‌نگری نمایندگان به کشور آسیب می‌زند

ساعت: 11:24 منتشر شده در مورخ: 1397/03/17 شناسه خبر: 1371049

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد بخشی‌نگری نمایندگان بلای جان کشور است که با استانی شدن انتخابات مجلس برطرف خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص ارزیابی استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: باید اذعان کرد که تحقق طرح مذکور راه نجات کشور است زیرا نمایندگان مجلس را از جزیره ای فکر کردن خارج می کند و نگاه بلند مدت در تصمیم گیری ها ایجاد می کند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: به عنوان مثال نمایندگان تهران به هیچ عنوان در مسائل حزئی وارد نمی شوند اما شخصا در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس باید به امور جاری مردم رسیدگی کنم و پاسخگو باشم.

وی ادامه داد: بنابراین وقتی آراء یک نماینده برگرفته از حوزه انتخابیه و سراسر استان باشد، زمینه جدا شدن از مسائل جزئی فراهم شده و می توان فرامنطقه ای در تصمیم گیری ها اظهارنظر کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه امروزه نمایندگان مجلس از بخشداران هم دردسترس‌تر هستند که البته مولفه مثبتی است، تصریح کرد: اما باید توجه داشت که یک نماینده بخش اعظم انرژی خود را صرف بخشی نگری می کند که این مهم آفت و بلای جان کشور محسوب می شود.؛ به عنوان مثال بخش زیادی از رفت و آمد نمایندگان برای دیدار با وزراء پرداختن به مسائل منطقه ای است.

احمدی لاشکی افزود: همچنین باید یادآور شد که اجرای طرح مذکور سبب تقویت احزاب می شود؛ به عبارتی این مهم جان گرفتن احزاب در کشور را رقم می زند زیرا نمایندگان باید در احزاب عضو شوند و با برنامه ریزی و پشتوانه حزب به پارلمان وارد شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی با موافقت نمایندگان رای آورد اما با مخالفت شورای نگهبان روبرو شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم دکتر لاریجانی و نمایندگان مجلس دهم این مهم را پیگیری کنند تا برای دور آتی مجلس شاهد اجرای این طرح باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشی‌نگری نمایندگان به کشور آسیب می‌زند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..