تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین عمل در شب قدر چیست؟

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب قدر همان بزنگاهی است که به سرعت به پایان می رسد و با همین سرعت تمامی تقدیرها رقم می‌خورد. شبی که از هزار شب بالاتر است، فرا رسیده و همه می خواهند که در این شب بهترین ها برایشان رقم بخورد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی کرمی کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص افضل اعمال در این شب گفت: بسیاری در ذهنشان این سوال شکل می گیرد که در شب قدر که مقدرات انسان در آن تعیین می شود و سرنوشت انسان در آن رقم می خورد، چه عملی افضل اعمال است؟ عملی که به واسطه آن انسان بتواند خود را در معرض توجه ویژه حضرت حق تعالی قرار دهد و بتواند هدیه ای از این شب‌های پر فیض و پر برکت بگیرد.

افضل اعمال در شب قدر و ارتباط آن با سید الشهدا (ع)

وی افزود: در روایات ما بسیار آمده که زیارت سید الشهدا (ع) و توسل به ایشان، بهترین عمل در شب قدر است و هیچ عملی به اندازه آن نیست. پس از توسل به امام حسین (ع)، در روایات ما بهترین عمل در این شب مناظره و مباحثه علمی بیان شده است. در این شب ها مسئله بصیرت، آگاهی و دانش از اهم مطالبی است که موثر در تأمین سعادت اخروی است.

کرمی در پایان اضافه کرد: ببینید چقدر مسئله علم مهم است که در شب قدر با این اهمیتی که دارد و می توان در آن ارتباطات معنوی برقرار کرد، به کسب علم و مباحثه علمی تاکید شده است. درواقع اینکه انسان مطالعه و مباحثه بکند، ارجح قرار گرفته است.  بنابراین بعد از توجه به امام حسین (ع)، انسان باید کاری بکند که در شب قدر به دانش و علمش اضافه شود.

انتهای پیام/

افضل اعمال در شب قدر چیست؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین عمل در شب قدر چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..