تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باشگاه ترک به خاطر ورود گربه به استادیوم جریمه شد + تصاویر

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در جریان دیدار دو تیم بایرن مونیخ و بشیکتاش، یک گربه از مامورین امنیتی عبور کرد و به داخل زمین رفت و مایکل اولیور، داور مسابقه، مجبور شد دقایقی بازی را متوقف کند و حالا کمیته انضباطی یوفا، به دلیل آنچه "سازمان یافتگی ناکافی" خوانده شده، باشگاه ترک را با جریمه سنگینی روبرو کرد. یوفا همچنین در حکم خود، به دلیل پرتاب اشیا توسط هواداران بشیکتاش، جریمه دیگری نیز برای این تیم در نظر گرفته است.


جریمه بشیکتاش به خاطر ورود گربه به استادیوم

بیشتر بخوانید:بشیکتاش قهرمان سوپرلیگ ترکیه شد 

جریمه سنگین باشگاه ترک به علت ورود گربه به زمین

بایرن مونیخ نیز به دلیل حضور یک هوادار این تیم در زمین و بنر‌های توهین آمیز هواداران، در جریان دیدار مقابل رئال مادرید با ۲۲ هزار پوند جریمه روبرو شد. باشگاه رم نیز درباره توپ جمع کن هایش که به ظن فیفا، از قصد وقت کشی می‌کردند، تذکر جدی گرفت.

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

جریمه سنگین باشگاه ترک به علت ورود گربه به زمین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باشگاه ترک به خاطر ورود گربه به استادیوم جریمه شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..