تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چشمه‌ای تازه از اصلاحات بن‌سلمان/ساز و طرب زنان در مراسم افطاری +فیلم

چشمه ای تازه از اصلاحات بن سلمان/ساز و طرب زنان در مراسم افطاری هتل+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به دنبال تغییرات ضرب الاجل و جنجالی بن سلمان در عربستان که انتقادات فراوانی را در رسانه های جهان به دنبال داشته، اقدامی جدید و عجیب در هتل چهار فصل ریاض سوژه شبکه های اجتماعی و پایگاه های خبری مختلف شد.

ویدئوی منتشر شده از این اقدام،شش زن سعودی را مشغول ساز و طرب طی مراسم افطاری به تصویر کشیده که در هتل مشهور پایتخت عربستان برگزار شده بود.به نظر می رسد طبق برنامه ای از پیش تعیین شده زنان به این صورت در تلاش برای جلب رضایت مردانی هستند که در هتل گرانقیمت ریاض اقامت دارند.

اقدامی که پیش از این یک تابو میان سعودی ها محسوب می شد اما ظاهرا قرار است پس از این شاهد موارد بسیاری از این قبیل در مملکتی باشیم که مقامات آن همیشه مدعی پایبندی به قوانین اسلامی بوده اند.

بیشتر بخوانید:

بازی جدید رسانه‌های سعودی برای سر به مهر ماندن معمای بن سلمان!+فیلم

انتهای پیام/

شاهکار تازه بن سلمان/ساز و طرب زنان برای مردان در هتل مشهور ریاض



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چشمه‌ای تازه از اصلاحات بن‌سلمان/ساز و طرب زنان در مراسم افطاری +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..