تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از پردازنده ۳۲ هسته‌ای ای‌ام‌دی برای دسکتاپ در کامپیوتکس ۲۰۱۸

رونمایی از پردازنده ۳۲ هسته‌ای ای‌ام‌دی برای دسکتاپ در کامپیوتکس ۲۰۱۸

به گزارش خبرآنلاین، نیمه دوم امسال پردازنده جدید نسخه دسکتاپ برای سرور با معماری 12 نانومتری  و آرشیتکت +Zen می‌آید.{لینک}

ای‌ام‌دی چهار تراشه Ryzen را در یک بسته جای‌داده است که به گفته «جیم اندرسون»، قائم‌مقام کمپانی، به‌عنوان یک پردازنده غول‌پیکر عمل خواهد کرد.

پردازنده نسل اول Threadrippers اوت سال گذشته با 16 هسته ساخته شد و به قیمت 550 تا 1000 دلار راهی بازار شد.

اما پردازنده موسوم به EPYC هنوز در لابراتوار درحال‌توسعه بوده و برای سرویس‌های کلود در سال 2019 راهی بازار می‌شود.

هم‌زمان تنسنت چین از سرویس کلود SA1 بر مبنای پردازنده EPYC خبر داد و HPE نیز سرور 1U را با تراشه EPYC 7000 ساخته‌وپرداخته می‌کند که قادر است 2 ترابایت رم و 40 ترابایت حافظه از نوع NVM را پشتیبانی کند.

«جاستین هوتارد» قائم‌مقام «اچ پی ای» می‌گوید سرورهای جدید مجهز به پردازنده EPYC عملکرد سرور را بالاتر برده و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

کمپانی ای‌ام‌دی همچنین تراشه گرافیکی Radeon Instinct را با معماری 7 نانومتری معرفی کرده که قرار است اواخر امسال راهی بازار شود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از پردازنده ۳۲ هسته‌ای ای‌ام‌دی برای دسکتاپ در کامپیوتکس ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..