تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری شکارچی قوچ وحشی در خوشاب

شکارچی قوچ وحشی در خوشاب دستگیر شد.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: با دریافت گزارش مردمی دربارهدستگیری شکارچی قوچ وحشی در خوشاب فعالیت فردی در زمینه شکار غیر مجازگونه های جانوری، این فرد در یکی از روستاهای تابعه خوشاب شناسایی و در بازرسی از منزل وی، گوشت قوچ، یک قبضه سلاح غیرمجاز برنو و یک موتور اکسل 250 کشف شد.

حمید رضا صادقی با اشاره به اینکه شکارچی متخلف در کوههای منطقه خوشاب به شکار قوچ وحشی اقدام کرده بود، افزود: شکارچی متخلف پس از تشکیل پرونده  به مرجع قضایی تحویل شد.

وی گفت: بر اساس قوانین حفاظت محیط زیست؛ شکار، حمل، عرضه، فروش و صدور جانوران وحشی زنده یا تلف شده و اجزای آنها بدون کسب پروانه و یا مجوز از سازمان محیط زیست جرم محسوب می شود.

شهرستان های سبزوار، خوشاب و داورزن 2 منطقه حفاظت شده شیراحمد و پروند و  2منطقه شکارممنوع ریوند و کمرقلعه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری شکارچی قوچ وحشی در خوشاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..