تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حوادث رانندگی در زنجان 5 کشته و دو مصدوم برجا گذاشت

ساعت: 13:16 منتشر شده در مورخ: 1397/03/16 شناسه خبر: 1370860

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به حوادث خونین در دو روز گذشته در زنجان گفت: دو حادثه خونین در زنجان 5 کشته و دو مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به دو حادثه تلخ در محورهای زنجان در دو روز گذشته اظهار کرد: براثر برخورد خودروی سواری دنا با خودروی سواری سمند در محور زنجان- اردبیل راننده سمند در اثر جراحات وارد در دم جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: 2 سرنشین خودروی دنا مصدوم شده و توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به علت وقوع این حادثه ابراز کرد: علت این حادثه انحرف به چپ خودروی دنا بوده است.

وی به تصادف دو خودروی سواری در محور خدابنده به بیجار نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه در این نیز حادثه یک دستگاه پراید با یک کامیون برخورد کرد بود.

شیرمحمدی با بیان اینکه این تصادف سه نفر در اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بودند بیان کرد: این حادثه نیز در اثر انحراف یه چپ راننده پراید گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: این تصادف در کیلومتر 78 جاده خدابنده به بیجار رخ داد که عوامل راهداری و نیروهای امدادی برای پاکسازی جاده اقدامات لازم را انجام دادند.

رئیس پلیس راه استان زنجان خاطر نشان کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان که بیمارستان منتقل شده بود در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: در این حادثه بی احتیاطی یک نفر باعث شد در این حادثه چهار نفر جان خود را از دست دادند.

شیرمحمدی گفت: عامل بیشتر حوادث رانندگی در محورهای استان زنجان انحراف به چپ و خواب آلودگی است.

//ع

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حوادث رانندگی در زنجان 5 کشته و دو مصدوم برجا گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..