تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروج قطار باری مجتمع فولاد نیشابور از ریل خسارت نداشت

سعید شیبانی، شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اتفاق ساعت ۱۴امروز و در خط فرعی نزدیک مجتمع فولاد نیشابور رخ داد.
وی در خصوص علت این حادثه گفت: قطار باری مجتمع فولاد در خط فرعی در مسیر برگشت و پس از تخلیه بار فولاد به علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل قطار، دچار خروج چهار واگن انتهایی از ریل شد که خوشبختانه به دلیل خالی بودن بار، خسارتی به بار نیامد.
شیبانی با بیان اینکه پس از ساعتی تلاش، واگن های از ریل خارج شده به ریل و چرخه فعالیت بازگشت، افزود: این حادثه در خط فرعی رخ داده است و مشکلی در مسیر فعالیت و انتقال فولاد تولیدی مجتمع ایجاد نشده است.
خط تولید گندله سازی مجتمع فولاد خراسان با ظرفیت تولید سالانه ۲٫۵ میلیون تن گندله، یکی از حلقه های زنجیره تولید در مجتمع فولاد خراسان است و تمام مراحل تولید فولاد از گندله تا محصول نهایی در شرق کشور انجام می شود.
نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
۷۴۹۶/۵۱۳۲

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروج قطار باری مجتمع فولاد نیشابور از ریل خسارت نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..