تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حتما نباید سریال های مناسبتی، ماهیت آن ماه را به تصویر بکشد

محمد مهدی عسگرپور:

حتما نباید سریال های مناسبتی، ماهیت آن ماه را به تصویر بکشدمحمد مهدی عسگرپور در گفت و گو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درخصوص "رهایم نکن" گفت:"رهایم نکن" هم همچون دیگر سریال های من به موضوعات و معضلات جامعه و خانواده می پردازد و داستان زندگی را روایت می کند که به دلیل پنهانکاری سرنوشت دیگر خواهر برادر ها به گونه دیگری رقم خورده و این عذاب وجدان گره اش جز به دست آذر باز نمی شود، این سریال حال و هوای ماه مبارک رمضان را به مخاطبان منتقل نمی کند اما قصه ای که روایت می کند جزیی از اخلاقیات دین است و این ماه بستری برای ادای دین هایی که به گردنمان است و به نظر برای ساخت سریال های مناسبتی حتما نباید به ماهیت آن ماه اشاره شود بلکه همان تنگر برای پیدا کردن مسیر مناسب از همه چیز با ارزش تر است که من تلاشم در ساخت این سریال همین بوده که امیدوارم موفق بوده باشم.

وی در ادامه به ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: ظرف ماه مبارک رمضان ظرف ویژه ای است و به دلیل ماهیتی که دارد موضوعاتی با مخاطبان ارتباط برقرار می کند که به نوعی جنبه معنوی داشته باشد و ما هم سعی در به تصویر کشیدن داستانی داشتیم که از دل مردم بر آمده باشد تا براشان باور پذیر باشد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا ماهیت سریال های شما شبیه به هم است؟ بیان کرد:موضوعات اجتماعی و خانوادگی طوری به هم پیوند خورده که نمی توان آن ها را از هم تفکیک کرد و هر داستانی که در شبانه روز با آن در جامعه رو به رو می شویم به نوعی برگرفته از زندگی هایی اطرافیانمان است و من تلاش کردم تا آن را به گونه ای ملموس به تصویر بکشم تا علاوه بر بیان آن، قدری تامل و چاره اندیشی را به مخاطبانم هدیه دهم، و این مدل پرداخت ها منجر به شباهت سریال هایم می شود.
عسگرپور درخصوص این سوال که چرا اسم سریال از "دستت را به من بده" به " رهایم نکن" تغییر کرد؟ خاطرنشان کرد:تغییر اسم سریال تنها به دلیل راحت بیان شدن و به نوعی چرخیدن راحت اسم در بیان آن بود که تصمیم گرفتیم اسم سریال را "رهایم نکن" بگذاریم .
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حتما نباید سریال های مناسبتی، ماهیت آن ماه را به تصویر بکشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..