تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت زندگی قربانیان اسیدپ

روایت زندگی قربانیان اسیدپاشی در به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛یکی از تلخ‌ترین خبرهای صفحه حوادث روزنامه‌ها، اخبار اسیدپاشی است، اتفاقی که به نظر می‌رسد زندگی افراد را برای همیشه تباه و نابود می‌کند، اما جالب است بدانید حتی این تلخ‌ترین حوادث نیز قصه‌های شیرینی دارد.
اگر امشب ببیننده برنامه "هزار داستان‌" باشید، قصه زن و مردی را می‌شنوید که مورد اسیدپاشی بی‌رحمانه اطرافیان‌شان قرار گرفته‌اند اما تلخی این حادثه را در کنار خانواده‌های‌شان طی کرده‌اند.
بیست و دومين قسمت از فصل سوم برنامه «هزارداستان» امشب، چهارشنبه، ۱۶خرداد ساعت ۲۳ با اجرای فاطمه گودرزی پخش می‎‌شود.
سری سوم برنامه «هزارداستان» هر شب(به جز شب‌های احیاء)بعد از افطار از شبکه نسیم به مدت ۶۰ دقیقه پخش می‌شود.

این برنامه در ساعت‌های ۳بامداد،۷صبح و ۱۳ ظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت زندگی قربانیان اسیدپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..