تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند

سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند 

تعداد زیادی از بازیگران و سلبریتی ها هستند که وقتی روبروی آینه قرار می‌گیرند فکر می کنند زشت هستند در حالی‌که مردم انها را زیباترین زنان می‌بینند. دنیای ستاره ها پر از زیبایی ست، اما منظور از زیبایی چیست؟ زیبایی نسبی ست بهمین دلیل هر شخصی برداشت متفاوتی ازآن دارد. اما در دنیای هالیوود معیار های تقریبا مشخصی برای زیبایی درنظر گرفته شده که تقریبا در اکثر ستاره ها یکسان است.

عده اي از ستاره ها به زیبایی خود باور دارند در حالیکه برخی دیگر خودرا زشت می پندارند به طوری‌كه حتی اجازه نمی‌دهند نام شان را در فهرست زیباترین ستاره ها قرار دهند. در واقع آنها تصور دیگری از خود دارند.

گرچه بعضی از آنها از روی فروتنی اینکار را می کنند اما برخی دیگر واقعا به زیبا نبودن خود ایمان دارند. اگر دوست دارید بدانید که کدامیک از ستاره هاي زن هالیوود، چهره خودرا زشت می پندارند، در ادامه این پست همراه مان باشید.

1.مگان فاکس

سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند

نام مگان فاکس را در فهرست زیباترین زنان جهان دیده ایم. در واقع او به خاطر جذابیت چهره اش بود که به شهرت رسید. اگر به رزومه کاری او نگاهی بیاندازید خواهید دید که او سابقه درخشانی در عرصه بازیگری از خود ثبت نکرده است، در واقع تنها دلیل محبوبیت او زیبایی اش میباشد. اما نظر او دراین باره چیز دیگری ست. او می‌گوید من هیچ جذابیتی ندارم و چهره خودش رابا تد نیوجنت مقایسه می کند. به راستی اگر او جذاب نیست، معیار زیبایی چه می‌تواند باشد؟

مگان دنیس فاکس زاده ي 16 می 1986، مدل و بازیگر آمریکاییست که بازیگری را درسال 2001 با حضور در چندین نقش کوتاه تلویزیونی و سینمایی آغاز کرد ودر سریال امید و ایمان یک نقش تقریبا ثابت داشت. مگان سال 2004 رابا نقشی در اعترافات ملکه درام تین ایجری آغاز کرد.

سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند

درسال 2007 او برای نقش مایکلا بینز، معشوقه ي شیا لابوف در فیلم «ترانسفورمرز» بلاک باستر انتخاب شد که نقطه ي عطف بازی هاي او بودو برایش نامزدی هاي جوایز مختلف تین ایجری را در پی داشت. فاکس موفقیتش را در ترانسفورمرز 2 : انتقام کشته شدگان» درسال 2009 تکرار کرد. او در فیلم بدن جنیفر نقش اصلی افتخاری را برعهده داشت.

فاکس درسال 2004 بعد از آشنایی با برایان آستن گرین «اهل بورلی هیلز» در حین ساخت امید و ایمان با او نامزد شد اما رابطه ي آنها تا قبل از ازدواج در ژوئن سال 2010 رابطه اي نصفه نیمه بود.فاکس در شانزده سالگی «سال 2001» در اولین تجربه ي بازیگریش تعطیلات در آفتاب نقش برایانا والاس «دختر ارث بر» و حریف الکس استیوارت « با بازی اشلی اولسن» را ایفا کرد.

2. پنه لوپه کروز

سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند

گرچه پنه لوپه کروز اخیرا موفقیت هاي چشمگیری نداشته اما کارنامه اش آن قدر درخشان بوده که این موضوع از محبوبیت اش ذره اي نکاسته است. او نه تنها بعنوان بازیگر، بلکه بعنوان یک مدل نیز شناخته شده است. بعضی ها موفقیت وی را نتیجه زیبایی اش میدانند

اما او خودش از این‌که نامش در فهرست زیباترین زنان جهان قرار گرفته، پشمان است. به گزارش پارس ناز در جذابیت ظاهری او شکی نیست اما او خودش این موضوع را درک نمی‌کند. او می‌گوید: «بنظر خودم من نه تنها زیبا نیستم، بلکه گاهی هم زشت بنظر میرسم. وقتی به دوران جوانی ام، زمانی که دوست داشتم همه ی به من نگاه کنند، فکر می‌کنم خنده ام می‌گیرد. اما حال دوست دارم که من به دیگران نگاه کنم و چیزهای جدیدی از آنها بیاموزم.

پنه لوپه در شهر مادرید اسپانیا بدنیا آمد. پدرش ادواردو یک خرده فروش و مادرش انکارنا یک آرایشگر بود. پنه لوپه از بچگی علاقه زیادی به رقص داشت بهمین دلیل تصمیم گرفت تا باله رابا جدیت دنبال کند و تا سن 15 سالگی نیز به تصمیم خود پافشاری میکرد اما دراین سن او توانست

سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند

در تست هنرپیشگی ایی که بین 300 دختر انجام گرفته بود، قبول شود و آغازگر راه ورود او به دنیای سینما و تلویزیون باشد. کروز در اوایل دوران بازیگری اش توانست نقش مختصری در یکی از فیلمهای تیموتی دالتون به نام Framed ایفا کند. اما فیلم مطرح عصر زیبایی بود که نام پنه لوپه کروز را بیش از پیش بر سر زبانها انداخت.

او دراین فیلم ایفاگر نقش یکی از چهار خواهری بود که عاشق یک نظامی فراری می‌شدند. بعد از این فیلم5 پنه لوپه افتخار این را پیدا کرد که با کارگردان مطرح اسپانیا یعنی پدرو آلمودار در فیلم گوشت تازه همکاری کند.

3. اولیویا وایلد

سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند

اولیویا وایلد مدل مشهور آمریکایی ست که از سال 2000 تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت داشته است. او موفقیت هاي زیادی را در بازی در فیلم هایي چون «Thirteen» یا «House» به دست آورد و همین امر بر محبوبیت و بالا رفتن اعتماد به نفس اش افزود. اما با تغییراتی که در زندگی شخصی او رخ داد، همه ی چیز تغییر کرد. او درسال 2011 با همسرش به مشکل برخورد و وادار شد که باوجود 2 فرزند از او جدا شود.

در آن زمان بود که اولیویا تبدیل به فردی عصبی شد. او تصور می‌کرد که دلیل ترک همسرش زشت بودن اوست. او دراین باره میگوید: «جیسون سودیکیس بسیار جذاب است. من همیشه از او خوشم می آمد و طرفدارش بودم. به نظرم جذابیت من به گرد پای او هم نمی‌رسد.»

سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند

اولیویا وایلد «به انگلیسی: Olivia Wilde»‏ با نام اصلی اولیویا جِین کاکبرن «به انگلیسی: Olivia Jane Cockburn»‏ «زاده ۱۰ مارس ۱۹۸۴» مدل و بازیگر آمریکایی ایرلندی تبار سینما و تلویزیون است.اولین فعالیت او بازی در سریال او سی و سریال درام دانیال سیاه بود. او در سریال پزشک هاوس و فیلم علمی تخیلی ترون: میراث نیز ایفای نقش کرده است.

اولیویا وایلد تا کنون در فیلمهای دختر همسایه «The Girl Next Door»، آلفا داگ «Alpha Dog»، خوش و بشی با دیگر زنان «Conversations with Other Women»، توریستاس «Turistas» و فیلم کابوی و بیگانگان «Cowboys & Aliens» بازی کرده است. این بازیگر گیاهخوار بوده و عضو جامعه گیاهخواران ایالات امریکا «American Vegan Society» است.

4. میلا کونیس

سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند

میلا کونیس از دوران نوجوانی فعالیت خودرا در عرصه بازیگری آغاز کرد اما از سال 2008 بود که شهرت او جهانی شد. حدود یک دهه است که نام او جزو درخشان ترین ستاره هاي هالیوود دیده میشود. او درسال 2012 با اشتون کوچر وارد رابطه شد ودر سال 2015 با او ازدواج کرد، سپس صاحب 2 فرزند شدند. سبک فرزندداری او همیشه زبانزد خاص و عام بود. او نیز از این موضوع بخود می بالد. اما زمانی که صحبت از زیبایی اش می‌شود، او نظری مخالف با دیگران دارد.

شکی نیست او که زنی جذاب است اما خودش این موضوع را قبول ندارد. او میگوید: «من از توجهی که مردم به من می کنند متشکرم اما خودم را بعنوان زنی زیبا قبول ندارم. من آدم باهوش، خوش خنده و شوخ طبعی هستم و همین خصوصیات است که من را تبدیل به فردی دوست داشتنی کرده است، نه زیبایی ام.»

سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند

میلنا کونیس متولد ۱۴ اوت ۱۹۸۳ در چرنیوتسی، اوکراین بازیگر آمریکایی است. بیشتر به خاطر بازی در نقش «جکی» در سریال تلویزیونی «That ’۷۰s Show»، مشهور شده ‌است. او یکبار نامزد گوی طلایی برای بازی در فیلم قوی سیاه شده ‌است. او همچنین در سریال مرد خانواده در نقش «مگ گریفن» دختر پیتر نقش اجرا می کند.

5. کیم کارداشیان

سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند

شاید با دیدن اسم کیم کارداشیان دراین فهرست تعجب کنید اما حقیقت دارد، او خودش را زیبا نمی‌داند. گرچه او با سلفی هایي که مدام از خود می‌گیرد، این تصور رابه دیگران منتقل می کند که به زیبایی اش ایمان دارد اما در واقعیت اعتماد به نفس او آنقدرها هم بالا نیست. او در گفت و گو اي اعتراف کرد: «من آنقدرها که دیگران فکر می کنند، زیبا نیستم.» هر چه باشد این طرز فکر مانع از فعالیت و پیشرفت او نشد.

کیمبرلی «کیم» کارداشیان وست «به انگلیسی: Kimberly Noel Kardashian West» زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در کشور آمریکا، شخصیت تلویزیون واقع‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل کشور آمریکا میباشد.وی که متولد و بزرگ شدهٔ لس آنجلس، کالیفرنیا است، نخست به واسطه دوستی با پاریس هیلتون، ودر سال ۲۰۰۷ پس از لو رفتن فیلم رابطه جنسی

با دوست پسر سابقش ری جی مورد توجه رسانه‌ ها قرار گرفت. بعد ها در آن سال، وی و خانواده‌اش در مجموعهٔ واقع نمای پابه‌پای خانواده کارداشیان ظاهر شدند. موفقیت این مجموعه منجر به دنباله‌هایي از جمله کورتنی و کیم نیویورک را تسخیر میکنند و کورتنی و کیم میامی را تسخیر میکنند شد. درسال ۲۰۱۰ کیم با ۶ میلیون دلار درآمد، پر درآمدترین ستارهٔ سریال‌هاي واقع نما شد.

سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند

کارداشیان زادهٔ لس آنجلس کالیفرنیا، دختر رابرت کارداشیان، وکیل مدافع و کریس جنر است.پدر کیم از سومین نسل ارمنی‌هاي آمریکایی و مادرش از تبار هلندی و اسکاتلندی است. پدرش بیشتر شهرتش را بخاطر وکیل مدافع شدن اونتال جیمز در طی یک ماجرای قتل بدست آورد، او در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۳ در گذشت.

مادر او در تاریخ ۱۹۸۹ از رابرت طلاق گرفت ودر سال ۱۹۹۱ با بروس جنر ازدواج کرد.کارداشیان دو خواهر به نام‌هاي کورتنی کارداشیان و کلویی کارداشیان و یک برادر به نام رابرت کارداشیان دارد، همچنین او صاحب سه برادر ناتنی به نام‌هاي برت و برندون جنر و برودی جنر «که مجری تلویزیون نیز می باشد» میباشد، کیم کارداشیان سه خواهر نانتی به اسم‌هاي کیسی، کندال و کایلی جنر نیز دارد. همچنین اونتال جیمز پدرخوانده او می باشد. او در دبیرستان مریمونت تحصیل می‌کرده‌است.

6. جسیکا آلبا

سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند

اگر به پرونده بازیگری جسیکا آلبا نگاهی بیاندازید، خواهید دید که او سابقه درخشانی در عرصه بازیگری نداشته است، اما جالب اینجاست که همان‌ گونه محبوبیت خودرا در بین مردم حفظ کرده است. کارگردان هاي زیادی به همکاری با او علاقه نشان میدهند و مردم در صف هاي طولانی برای تماشای فیلمهای او می‌ایستند

اما دلیل اینهمه محبوبیت چیست؟ بله! زیبایی اش. همه ی ما میدانیم که نام او در بین زیباترین زنان جهان قرار دارد اما خود او این واقعیت را نادیده می‌گیرد. او حتی در گفتگو اي گفته: «من اصلا زیبا نیستم» از آنجایی که ما عکس هاي بدون آرایش وی را دیده ایم، می‌دانیم که این حرف اش صحت ندارد، بنابر این شاید شکست نفسی اوست که وادارش می کند جذابیت اش را نادیده بگیرد.

جسیکا ماریا آلبا بازیگر سینما و تلویزیون ایالات امریکا است. بازی در تلویزیون را در 13 سالگی ودر فیلم “Camp Nowhere” و “دنیای مرموز الکس مک” آغاز کرد. «1994» آلبا هنر بازیگری خودرا در سریال تلویزیونی “فرشته تاریکی” به همگان نشان داد.«2002-2000». او بعد ها در فیلم‌هاي مختلفی ظاهر شد، مانند:

سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند

عسل «2003»، شهر گناه «2005»، چهار شگفت انگیز «2005»، در بین آسمان «205»، چهار شگفت انگیز2 و “موفق باشی عزیزم” که هردو درسال 2007 ساخته شدند.آلبا بطور پیاپی در نظرسنجی‌هاي “ماکسیم” در فهرست 100 نفر از جذاب‌ترین‌هاي دنیا قرار داشته است.

او جوایز زیادی را برای بازی‌هاي منحصر به فرد خود دریافت کرده است، از جمله “جایزه نوجوانان” و “جایزه بهترین بازیگری” در تلویزیون به خاطر بازی در سری فیلم‌هاي “فرشته تاریکی” همچنین دراین فیلم مورد انتقاد تعداد زیادی از مردم و منتقدین قرار گرفت، اما جسیکا آلبا با کاندید شدن برای جوایز بی‌شماری این انتقاد‌ها را از بین برد.

7. مارگو رابی

سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند

مارگو رابی از ستاره هایي ست که به زیبایی خود اعتقادی ندارد. این ستاره استرالیایی در فیلم «The Wolf of Wall Street» درخشید. در واقع با این فیلم بود که تبدیل به ستاره اي جهانی شد. تعداد زیادی از کارشناسان و حتی مردم عادی وی را بعنوان یکی از زیباترین زنان جهان می‌خوانند،

اما نظر او در مورد خودش چیز دیگری ست. او دراین باره میگوید: «من جزو زنان زیبای بلوند به حساب نمی‌آیم. در جمع دوستان دخترم، من اصلا زیبا نیستم. من هیچ دوره از زندگی ام فکر نمیکردم که زن جذابی هستم. اگر شما فکر میکنید که من در فیلم «The Wolf of Wall Street» بسیار زیبا بنظر می‌آیم، باید بگویم که دلیلش اکستنشن مو و مدل آرایشم بود.»

مارگوت رابی با نام کامل مارگو الیز رابی به انگلیسی Margot Robbie در 2 ژوئیه 1990 در دالبی کوئینزلند، استرالیا متولد شد.مادر او ساری کندلر، یک فیزیوتراپیست و پدرش داگ رابی مزرع دار هستند.مارگوت دو برادر به نام هاي لاکی و کامرون و یک خواهر به نام آنیا دارد.قد او 168 سانتیمتر است.

سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند

از فیلم‌هاي مشهور او می‌توان به گرگ وال استریت درکنار لئوناردو دی کاپریو، تمرکز، افسانه تارزان و جوخه انتحار درکنار جرد لتو اشاره کرد.او در سن 17 سالگی تصمیمی گرفت که بازیگر شود و بهمین دلیل به شهر ملبورن نقل مکان کرد تا بتواند رویایش را دنبال نماید. رابی خیلی زود توانست برای خود نقشی دست و پا کند و طولی نکشید که توانست در 315 اپیزود از سریال محبوب Les voisins نقشی بدست آورد

و تبدیل به یکی از بازیگران محبوب این مجموعه تلویزیونی شود. او درسال 2010 به هالیوود راه یافت و پس نقش کوتاهی در فیلم درباره ي زمان بعنوان نقش اصلی گرگ وال استریت انتخاب شد.درسال 2016 درکنار بزرگانی از جمله ویل اسمیت، ویولا دیویس و جرد لتو در فیلم جوخه انتحار در نقش هارلی کویین ظاهر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلبریتی های زیبا که فکر می کنند زشت هستند | بازیگران مشهور زن که فکر می کنند زیبا نیستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..