تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خشم فرانسوی‌ها از سفر نتانیاهو به پاریس

خبرگزاری مهر: پاریس و چندین شهر فرانسه همزمان با سفر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل به فرانسه شاهد اعتراضات گسترده ای بوده است.

صدها فرانسوی در اعتراض به سفر نتانیاهو به کشورشان در خیابان ها پریس و چند شهر دیگر تجمع کرده اند. نتانیاهو ظهر روز گذشته وارد پاریس شده بود و دست کم ۳۰۰ نفر در میدان «لزنولید» تجمع کرده و پرچم فلسطین را بر افراشته بودند.

این افراد معترض به حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کشورشان، شعارهایی هم در مخالفت با نتانیاهو سر داده بودند. در مارسی دومین شهر پرجمعیت فرانسه نیز گروهی از معترضان به سفر نتانیاهو در میدان شهر تجمع کرده و گروهی از فعالان احزاب کمونیست و فدراسیون کار فرانسه نیز در این تجمع مشارکت کرده بودند.

در شهر «سن اتین» در شرق فرانسه نیز گروهی از فعالان حقوق بشری در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و ضمن بالا بردن پرچم فلسطین، خواستار بایکوت رژیم صهیونیستی شده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خشم فرانسوی‌ها از سفر نتانیاهو به پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..