تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکنانی که استقلال با آن‌ها توافق کرده است

خبرگزاری مهر: مدیران تیم فوتبال استقلال تاکنون از ۴ بازیکن جدیدی که به خدمت گرفته‌اند رونمایی کرده‌اند که به نظر نمی‌رسد این همه داشته‌های آنها در فصل نقل و انتقالات باشد.

 باشگاه استقلال با جذب مرتضی آقاخان کار خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرد و با استخدام روح الله باقری، محمد دانشگر و فرشاد محمدی مهر ادامه داد. اما قطعا این پایان نقل و انتقالات برای تیمی که قرار است خود را برای حضور قدرتمند در سه تورنمنت آماده کند نیست. هنوز مدیران و مذاکره کنندگان استقلال به فاز سخت نقل و انتقالاتی نرسیده‌اند و کار سخت آنها زمانی آغاز می‌شوند که با ستاره‌هایی که قراردادشان تمام شده، پای میز مذاکره بنشینند.

مسئولین باشگاه استقلال به جز ۴ بازیکن تازه واردشان با چند بازیکن دیگر هم وارد مراحل تعیین کننده مذاکره شده و حتی با برخی از آنها توافقات نهایی را هم انجام داده‌اند. اما از آنجایی که آن بازیکنان همچنان تحت قرارداد تیم های سابقشان هستند استخدام آنها توسط تیم استقلال مستلزم اخذ رضایتنامه از باشگاه‌های سابق این بازیکنان و یا فسخ قرارداد آنها با تیم های سابقشان می‌باشد.

در میان بازیکنانی که در این زمره قرار دارند بازیکنانی از لیگ دسته اول هم حضور دارند. احتمال این که با توافق باشگاه‌های سابق این بازیکنان استقلالی‌ها به زودی از خریدهای جدیدشان رونمایی کنند وجود دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکنانی که استقلال با آن‌ها توافق کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..