تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کورتوا: «هری کین»، خطرناک است

ورزش سه: کورتوا و بلژیک در گروه G رقابت ها به همراه انگلیس قرار گرفته اند و دو تیم شانس اصلی صعود از گروهشان هستند. کین در این فصل 30 گل در لیگ برتر به ثمر رساند و ثبات خوبی در تیم ملی انگلیس دارد و کورتوا به خوبی به این موضوع آگاه است.

او گفت:" انگلیس تیمی است که ستاره های زیادی دارد و باید چندین نفر از آنها را زیر نظر داشته باشید. ولی کسی که هر سال بیش از 30 گل می‌زند، هری کین است. او خطرناکترین است."

کورتوا درباره غیبت صلاح در دیدار دوستانه بلژیک و مصر گفت:" ناراحتیم که نمی‌توانیم با بهترین تیم مصر روبرو شویم زیرا آنها بهترین بازیکنشان را در اختیار ندارند. فکر می‌کنم مصر تیم خوبی است. مشخصا چه با صلاح و چه بدون صلاح، تفاوت‌هایی دارند ولی در نهایت بازی خوبی خواهد شد و باید ببینیم چه اتفاقاتی در انتظار ما خواهد بود."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کورتوا: «هری کین»، خطرناک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..