تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به کمک استارت‌آپ‌ها شاغل شوید

استارت‌آپها به یاری جوانان جویای کار می‌َشتابند/ به کمک استارت‌آپها سر کار برویدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگارانجوان؛  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولاتی که شرکت‌های دانش بنیان تولید کرده‌اند و همچنین خدمات ارائه شده از سوی استارت‌آپها بپردازد.

پیدا کردن شغل از جمله نیازهای اساسی است که همه جوانان به دنبال برطرف کردن آن هستند و از سویی دیگر یکی از بزرگترین مشکلاتی که کشور امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کند، اشتغال زایی برای جوانان است.

پیدا کردن شغل و همچنین ارتباط با کارفرمایان کمی سخت و دشوار است و به همین سبب آمار بیکاری در کشور بالا می‌رود اما این موضوع امروز دیگر دغدغه بزرگی نیست زیرا یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی و راه‌اندازی موتور جستجوی کار در سطح کشور شده است.

 در هر شهری که هستید، شغل پیدا کنید

به گفته مدیر این استارت‌آپ این موتور جستجو برای اولین بار در کشور و با هدف ایجاد شغل برای جوانان به وجود آمده است و هر یک از دانشجویان و متخصصان تنها با وارد شدن در این استارت‌آپ می‌توانند شغل مورد نظر خود را در تمام شهرها و استان‌های کشور پیدا کنند.

برای پیدا کردن کار تنها کافی است شهر و استان خود را مشخص کنید و سپس در دسته بندی مشاغل به دنبال شغلتان بگردید برای مثال بازاریاب ثبتی، مهندس، ‌دکتر، معلم  در این استارت آپ می‌توانند شغل خود را پیدا کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به کمک استارت‌آپ‌ها شاغل شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..