تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین لپتاپ ایسوس با ابتکاری جدید معرفی شد +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در نمایشگاه کامپیوتکس در تایوان، شرکت ایسوس لپتاپ جدید خود به نام ZenBook Pro را معرفی کرد. طراحی این لپتاپ بسیار خلاقانه است و در دنیای لپتاپ‌ها اولین رایانه‌ای است که با این طراحی روانه بازار خواهد شد. این لپتاپ 15 اینچی با وجود ویژگی جدید خود یعنی وجود یک نمایشگر به اندازه گوشی‌های خود (5.5 اینچ) به جای تاچ پد همه را مبهوت نوآوری خود کرد.

جدیدترین لپتاپ ایسوس با ابتکاری جدید معرفی شد +فیلم

این قابلیت جدید که رقیب اصلی MacBook Pro طراحی شده توسط اپل است، همان کار تاچ پد را انجام می‌دهد و همه چیز از روی صفحه نمایش 15 اینچی لپتاپ درست در جایی قرار دارند که روی تاچ پد هستند و کنترل همه چیز را برای کابر آسانتر می‌کنند. همانطور که ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس اعلام کرده این اسکرین پد اولین تاچ پد اسمارت طراحی شده روی یک لپتاپ است. این اسکرین پد می‌تواند بین کاربری‌های مختلف برای کنترل لپتاپ تبدیل شود و براحتی می‌توان بین کاربری‌های مختلف سوییچ کرد.

جدیدترین لپتاپ ایسوس با ابتکاری جدید معرفی شد +فیلم

جدیدترین لپتاپ ایسوس با ابتکاری جدید معرفی شد +فیلم

این سری لپتاپ‌های ایسوس با دو پردازنده قدرتمند اینتل یعنی Core i5 و Core i7 روانه بازار خواهند شد. نمایشگر اصلی «ZenBook Pro»،  پانزده اینچ است که با دو رزولوشن 1080 و یا 4K تولید می‌شوند. حافظه گرافیک این لپتاپ حرفه‌ای 4 گیگابایت است و مدل آن Nvidia GeForce GTX 1050 می‌باشد. حافظه رم آن تا 16 گیگابایت را حمایت می‌کند و از سه حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت و یک ترابایت بهره می‌برد.ZenBook Pro دو پورت یو اس بی 2، 2 پورت یو اس بی 3.1، یک پورت SD Card و پورت HDMI دارد و در کنار این پورت‌ها یک پورت تاندربولت هم تهیه شده است. باتری این لپتاپ 71 وات بر ساعت ظرفیت دارد که به آن اجازه روشن ماندن تا 10 ساعت را می‌دهد.

در ادامه می‌توانید تبلیغ رسمی لپتاپ جدید ایسوس، ZenBook Pro را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

معرفی جدیدترین لپتاپ ایسوس +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین لپتاپ ایسوس با ابتکاری جدید معرفی شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..