تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزگز دست و پا در زنان، علت چیست؟

پرسش: من حدود 6سال پیش در دوران حاملگی ناخودآگاه احساس می کردم همه اتفاقات دور و برم تکراریه بعد از هوش می رفتم طوریکه کنترل ادرارم رو هم از دست می دادم بعد یه مدت خود به خود خوب شدم (بعد از زایمان) الان دوباره اون حالت رو دارم خواب رفتگی گزگز و بیحسی دست و پایم زیاد شده قبلا فکر میکردم در اثر کم خونیه ،آیا به ام اس ربط داره یا نه؟
( 27ساله دارای 2فرزند 6ماهه و 5ساله)

پاسخ: با این شرح حالی که ذکر کردید 6 سال پیش دچار تشنج می شدید. برای بررسی باید به متخصص اعصاب داخلی (نورولوژی) مراجعه کنید.نوار مغزی بهتر است گرفته شود. به اساتیددانشگاه علوم پزشکی مراجعه کنید.
اگر خواب رفتگی و گزگز دارید باید از نظرکم خونی و مسائل داخلی آزمایش بدهید.
در هرصورت معاینه اعصاب داخلی باید انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزگز دست و پا در زنان، علت چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..