تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تا زمانی که آمپول نزنم چرا پریود نمی شوم؟

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سه ساله ازدواج کردم جلوگیری هم اصلا نداشتیم. کیست pco هم دارم تا موقع ای که آمپول پرژسترون نزنم پریود نمی شم. دکترای زیادی هم رفتم ولی نتیجه نگرفتم تا اینکه 6 ماه پیش عمل لاپاراسکوپی هیسروسکوپی انجام دادم ولی بااین حال نه پریودم منظم شده نه کیستم از بین رفته. دکترم به دلیل مرتب نشدن پریودم بهم 3 ماه قرص کلومفین. داده از روز دومم پریودم تا روز هفتم بازم نتیجه نگرفتم. نظرشما چیه؟هفته 16 بارداری مترونیدازول خوردم

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:

دوست عزیز شما بهتر است به کلینیک های نازایی برای بارداری مراجعه کنید تا درمان های پیشرفته تر را برای شما انجام بدهند. شما سندروم تخمدان پلی کیستیک دارید و به همین علت تخمک گذاری های کم و نامنظم و یا عدم تخمک گذاری به مدت طولانی، دچار قاعدگی های دیر به دیر و حتی گاهی هر چند ماه یکبارمی شوید. شما باید آزمایش های هورمونی و سونوگرافی را انجام دهید. سپس برای درمان اقدام شود. 

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار شما قرار می‌دهد. 

اگر شما هم سوال دارید و در مدتی کوتاه پاسخش را می خواهید، به این صفحه بروید.

براي عضويت در خبرنامه ني ني بان و اطلاع از بهترين و پربيننده ترين مطالب، کافي است يک بار فرم عضويت ما را از اينجا پر کنيد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تا زمانی که آمپول نزنم چرا پریود نمی شوم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..