تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک کشته و چهار زخمی بخاطر دستکاری گلوله توپ

منفجرشدن گلوله توپ جنگی باقی مانده از دوران جنگ تحمیلی در ثلاث باباجانی موجب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن چهار نفر از اعضای یک خانواده شد. منفجرشدن گلوله توپ جنگی باقی مانده از دوران جنگ تحمیلی در ثلاث باباجانی موجب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن چهار نفر از اعضای یک خانواده شد. «اکبر آزادی» مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه در این باره گفت: ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دیروز (۱۴ خرداد) یک مورد انفجار در منطقه ثلاث باباجانی گزارش شد.

وی افزود: پس از اعزام نیرو‌ها به محل انفجار واقع در روستای مرزی شیخ صالح از توابع شهرستان ثلاث باباجانی مشخص شد انفجار مربوط به گلوله توپ جنگی باقی مانده از زمان جنگ تحمیلی بوده است. پنج عضو خانواده با پیدا کردن این توپ جنگی در زمین اقدام به دست‌کاری آن کرده اند که موجب انفجار آن شد.

آزادی افزود: بر اثر این انفجار متأسفانه پنج عضو خانواده مصدوم م. شدند که یکی از آن‌ها پیش از رسیدن به بیمارستان فوت کرد. وی یادآور شد: دو مصدوم دیگر حادثه به بیمارستان جوانرود منتقل و دو نفر دیگر بصورت سرپایی مداوا شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک کشته و چهار زخمی بخاطر دستکاری گلوله توپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..