تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامگذاری روز قدس از ابتکارات والای امام (ره) بود

رئیس دانشکده الهیات دانشکده امام صادق(‌ع) گفت: استکبارستیزی مهمترین شاخصه مکتب امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام حسینعلی سعدی ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد که در امامزاده عبدالله گرگان برگزارشد، اظهار کرد: امام راحل با شناخت دقیق و بصیرت ستودنی خود توانست چهره واقعی استکبار را به همگان نشان دهد.

وی افزود: امروز استکبار با فتنه و ایجاد دوگانگی وارد میدان شده و می خواهد به ولایت فقیه که عمود خیمه انقلاب است، آسیب وارد کند.

حجت الاسلام سعدی با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: بدعهدی آمریکا برای ایرانیان به اثبات رسیده است و این عمل تنها بدعهدی آمریکا را به دنیا ثابت کرد.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی از مهم‌ترین مولفه‌های مکتب امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: این شاخص هرگز از مکتب امام راحل جدا شدنی نیست.

رئیس دانشکده الهیات دانشکده امام صادق(‌ع) اظهار کرد: راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی تکیه بر ظرفیت های داخلی و توان مردم است.

حجت الاسلام سعدی نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس را از ابتکارات امام راحل برشمرد و افزود: همه مسلمانان جهان در این روز به راهپیمایی می پردازند و انزجار خود را از رژیم اشغالگر به دنیا نشان می دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامگذاری روز قدس از ابتکارات والای امام (ره) بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..