تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط جدید فروش فوری محصولات پارس‌ خودرو – خرداد 97

به اطلاع متقاضیان محترم محصولات سایپا می رساند، به مناسبت عید فطر فروش فوری نقدی محصولات پارس خودرو از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 97/03/20 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل اعلام می گردد.
شرایط جدید فروش فوری محصولات پارس ‌خودرو با بیمه بدنه یکساله رایگان - خرداد 97: H230 در واقع همان مدل سدان H220 است. برلیانستجهیزات رفاهی برلیانس H230/ H220 شامل ایربگ راننده وسرنشین، سانروف برقی، کامپیوتر اطلاعات سفر، سیستم پیشرفته ترمز EBD+ABS، سنسور پارک دنده عقب، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، سیستم صوتی و تصویری مجهز به ۶ بلندگو، رادیو، پورت USB و CD PLAYER است.خودروی برلیانس H330 که به نوعی مدل ارتقاء یافته برلیانس FSV است یک سدان شهری مجهز به موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1/6ليتر می باشد. قدرت خروجی این موتور برابر با 103 اسب بخار در 5800 دور است.برلیانسنمونه اتوماتیک این سدان از یک گیربکس ۵ سرعته تیپ ترونیک بهره می‌برد و مصرف سوختی در حدود ۶.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد.
برلیانس H330/320 در بازار ایران تنها با دو کیسه هوا عرضه می شود.
از جمله امکانات برلیانس H330 می توان به رینگ 15 اینچی آلومینیومی، شیشه های بالابر برقی، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، باز شدن خودکار قفل دربها هنگام تصادف اشاره کرد.
مدل اتوماتیک به علاوه امکانات مذکور به سیستم تهویه مطبوع خودکار، سانروف، سنسور دنده عقب، صندلی راننده قابل تنظیم در 8 جهت، آینه های جانبی برقی، چراغ مه شکن جلو، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت، روکش چرمی غربیلک فرمان و دکمه تنظیم صدا و ... نیز مجهز است.

برلیانسبرليانس كراس داراى موتور 1650 سی سی جدید است كه علاوه بر افزایش گشتاور و قدرت، نسبت به نمونه های مشابه دارای مصرف سوخت کمتری بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو 5 است.برلیانسبا تغییر موتور این کراس اوور نسبت به نسخه سدان، توان آن از 103 اسب بخار به 114 اسب بخار افزایش یافته است و با تغییر ضرایب دنده، به میزان 15درصد شتاب خودرو و قابلیت آن برای عبور از مسیرهای شیب دار بهبود یافته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط جدید فروش فوری محصولات پارس‌ خودرو – خرداد 97»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..