تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکاسی کاندید چیست ؟ معنی عکاسی کاندید

تاریخ انتشار : 15 خرداد 1397

عکاسی کاندید یکی از اصطلاحاتیه که اگه برید دنبال عکاسی یا به عکاسی علاقه داشته باشید ، زیاد میشنوید ! عکاسی کاندید الان خیلی مورد توجه قرار گرفته و تو اینستاگرام و بقیه شبکه های اجتماعی خیلیا سعی میکنن که عکسشون به نوعی کاندید باشه . جدیدا از این نوع عکاسی توی عروسی ها هم استفاده میکنن . توی این پست میخوام در مورد این نوع از عکاسی توضیح بدم پس با من همراه باشید .

عکاسی کاندید یا عکاسی صریح

عکاسی کاندید یا عکاسی صریح

معنی عکاسی کاندید چیه

عکاسی کاندید تو انگلیسی اینجوری نوشته میشه : Candid Photography که تلفظ درستش هم اینجوریه : کَندید فِتاگرِفی . واژه Candid در انگلیسی یعنی صاف و ساده ، بی ریا ، روراست و صادقانه ! البته تو فارسی به عکاسی کاندید عکاسی صریح هم میگن .

عکاسی کاندید چیست ؟

عکاسی کاندید یعنی عکاسی بدون ژست از قبل طراحی شده . یعنی سوژه عکاسی تو حالت طبیعی خودش به سر میبره و شما یهو ازش عکس میگیرید ، در واقع سوژه مورد نظر ژست نداره و تو اون حالت ، خود خودشه ! در واقع نکته مهم در مورد این نوع عکاسی اینه که سوژه ، ژست نگرفته باشه . حالا این مسئله میتونه با آگاهی باشه ، میتونه بدون آگاهی باشه . اگه سوژه مورد نظر به طور کامل از عکس برداری بی خبر باشه این دیگه عکاسی مخفی هستش که زیر مجموعه ای از همین عکاسی کاندیده ! مثل عکس هایی که در باد شدید کشور سوئیس گرفته شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکاسی کاندید چیست ؟ معنی عکاسی کاندید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..