تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ به‌دنبال مذاکره جداگانه با مکزیک و کانادا در مورد نفتا است

ترامپ به‌دنبال مذاکره جداگانه با مکزیک و کانادا در مورد نفتا استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ­آسوشیتدپرس، مشاور ارشد اقتصادی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت، ترامپ ترجیح می‌دهد در رابطه با موافقتنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی (نفتا) به طور جداگانه با کانادا و مکزیک مذاکره کند.

لری کودلو مشاور ارشد اقتصادی دولت آمریکا به برنامه «فاکس اند فرندز» شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت، ترامپ قصد ندارد این کشور را از نفتا خارج کند بلکه تنها تلاش می‌کند رویکرد متفاوتی در این زمینه داشته باشد.

ترامپ اخیرا احتمال مذاکرات جداگانه را با این دو کشور مطرح کرد. رویکرد جدید ترامپ می‌تواند باعث تشدید تنش‌ها در گفتگو‌های سه کشور شود که همین حالا هم شرایط دشوار و پیچیده‌ای دارد. وی معتقد است نفتا فاجعه‌ای است که مشاغل را در آمریکا از بین برده و به تولید در این کشور لطمه زده است.

انتهای پیام/

ترجیح ترامپ برای مذاکرات جداگانه با کانادا و مکزیک درباره نفتا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ به‌دنبال مذاکره جداگانه با مکزیک و کانادا در مورد نفتا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..