تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوانح رانندگی در البرز ۱۰ مصدوم داشت

مهرداد جهانی شامگاه سه شنبه در گفت وگو ایرنا اظهار داشت : این افراد در ۲ حادثه رانندگی در جاده برغان – آتشگاه و آزاد راه کرج – قزوین دچار مصدومیت شدند.
وی گفت: در حادثه نخست که عصر امروز در جاده برغان – آتشگاه رخ داد براثر برخورد ۲ دستگاه سواری تیبا و پراید ، ۴ سرنشین این خودروها مجروح شدند که توسط امدادگران به بیمارستان انتقال یافتند.
جهانی افزود: در حادثه دیگر که ساعت ۲۰:۵۰ امروز در خط شمالی آزاد راه کرج – قزوین و در محدوده شهرستان نظرآباد ، ۷ دستگاه خودرو سواری با یکدیگر برخورد کردند که ۶ نفر مصدوم برجای گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه نیز توسط نیروهای امدادگر البرز به مراکز بیمارستانی منتقل شدند. علت این حوادث توسط پلیس راه در دست بررسی قرار گرفت .
ظهر امروز نیز براثر برخورد ۴ دستگاه خودرو سواری در آزاد راه کرج – قزوین ۳ نفر روانه بیمارستان شدند.
استان البرز دارای یک هزارو۴۵۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است.
۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوانح رانندگی در البرز ۱۰ مصدوم داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..