تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه سنگین سرخابی‌ها به دلیل حضور 90 هزار نفری!

ساعت24-کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال و پرسپولیس را به دلیل تعداد زیاد هواداران‌شان جریمه کرد.

 کنفدراسیون فوتبال آسیا امشب احکام جریمه خود درباره نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که بر این اساس سه باشگاه استقلال،پرسپولیس و ذوب آهن با جریمه های سنگینی مواجه شدند.

بر اساس احکام اعلام شده از سوی AFC، باشگاه استقلال به دلیل انجام 3 تخلف، مبلغ 50 هزار دلار جریمه شد که این رقم در صورتیکه استقلالی ها به آن اعتراض نکنند، از رقم پاداش های این تیم کم خواهد شد.

پرتاب اشیا و مواد دودزا و آتش زا در دیدار برگشت با ذوب آهن و حضور هواداران روی راه پله ها که باعث شد جمعیت حاضران در ورزشگاه بیش از تعداد صندلی ها شود، دو دلیلی است که باعث شده تا استقلال با جریمه سنگین کنفدراسیون فوتبال آسیا رو به رو شود.

استقلال همچنین به دلیل حضور تماشاگران خود روی پله های ورزشگاه آزادی و جا دادن بیش از 90 هزار تماشاگر در دیدار با العین، 25 هزار دلار جریمه شده است که 5 هزار دلار آن به دلیل تکرار این تخلف اعمال شده است.

پرسپولیسی ها نیز وضعیتی شبیه استقلال دارند. این باشگاه 24 هزار و 500 دلار به دلیل حضور هواداران روی پله های ورزشگاه و البته پرتاب اشیا جریمه شده که سهم پرتاب اشیا، مواد آتش زا و دودزا به داخل زمین به دلیل تکرار شدن آن، 20 هزار دلار است. همچنین قرمزهای پایتخت جریمه 2 هزار دلاری جداگانه ای به دلیل اطلاعات ناقص روی بلیت های یکی از دیدارهای خانگی خود باید پرداخت کنند که رقم جریمه آن ها را به 26هزار و 500 دلار می رساند.

ذوب آهن در این جدول اعلام شده کمترین جریمه را دارد و جریمه این تیم 15 هزار دلار است. این جریمه به دلیل مواد آتش زا به داخل زمین در دیدار با استقلال اعمال شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه سنگین سرخابی‌ها به دلیل حضور 90 هزار نفری!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..