تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رولت مجلسی رژیمی، مخصوص رژیم داران

سر آشپز پاپیون: با یک رولت خوشمزه و رژیمی بدون شکر در خدمت شما هستیم. این رولت خوشمزه و مقوی برای کسانی که رژیم دارند بسیار مناسب است.

مواد لازم:

خرما ۵۰۰ گرم ارده ۱/۲ پیمانه آرد گندم ۲ قاشق غذا خوری گردو خرد شده ۱ پیمانه کنجد برای تزئین به مقدار لازم

رولت مجلسی
طرز تهیه:

ابتدا هسته خرما رو جدا میکنیم و روی حرارت قرار میدیم تا نرم بشه. در ظرفی جداگانه آرد گندم را بو داده و ارده را اضافه میکنیم و بعد دو دقیقه تفت دادن شعله رو خاموش میکنیم. حالا خرما رو با مخلوط آرد و ارده ترکیب کرده و خوب ورز میدیم تا بخورد هم بره ، خرما رو روی پلاستیک با وردنه پهن کرده و لای آن گردو میریزیم و رول میکنیم و برای چند ساعت در یخچال قرار میدیم تا بشه راحت برش زد. رولت ها رو با فاصله یک سانتی برش زده و در کپسول مافین سرو میکنیم.

سایر نکات:

۱ . برای بهتر و تمیز برش خوردن رولت خرما از چاقو اره ای استفاده و چاقو را کمی چرب کنید.

۲ . برای وسط رولت میتوان بجای گردو از سایر مغزها و برای تزیین میتوان از ترافل ، پودر نارگیل ، پودر پسته یا بنا بر ذائقه از شکلات رنده شده یا کنجد و... استفاده کرد.

۳. مقادیر ارده و آرد کاملا سلیقه ایه ، اگه می خواهید طعم ارده بیشتر احساس بشه می توان مقادیر رو بیشتر یا کمتر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رولت مجلسی رژیمی، مخصوص رژیم داران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..