تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم: تفاوت‌های جالب رفتار پدر و مادر با فرزندان

برترین ها - احسان درخشنده: همه‌ی ما می‌دانیم که نحوه‌ی رفتار و تعامل پدرها و مادرها با فرزندان متفاوت است. معمولاً حضور در کنار مادر آرامش را برای فرزند به ارمغان می‌آورد و حضور در کنار پدر هیجان را؛ اما به راستی، چرا این گونه است؟

ریشه‌ی اصلی تفاوت در بینش و منش پدر و مادر را باید در تفاوت‌های بنیادین بین هر مرد و زن جستجو کرد. در یک نگاه کلی می‌توان گفت که مردها ذاتاً‌ موجوداتی جسور، ماجراجو و پرهیجان هستند؛ در نقطه‌ی مقابل، زنان اغلب فطرتی آرام، صبور و لطیف دارند.

البته بررسی دقیق و روانشناسانه‌ی تفاوت‌های مرد و زن (و پدر و مادر) از حوصله‌ی مطلب ما خارج است ولی ما هم به سهم خود نگاهی داشته‌ایم به برخی از تفاوت‌های ظاهریِ پدرها و مادرها در تعامل با فرزندان.

ویدئویی که در ادامه خواهید دید، با نگاهی طنز و شیرین، تعدادی از تفاوت‌های رفتاریِ پدرها و مادرها را برشمرده است. امیدواریم این ویدئو بتواند مورد پسند شما واقع گردد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: تفاوت‌های جالب رفتار پدر و مادر با فرزندان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم: تفاوت‌های جالب رفتار پدر و مادر با فرزندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..