تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک ویژه نیمار به ستاره جدید یونایتد (عکس)

نیمار، گلزن 26 ساله تیم ملی برزیل به فرد بابت انتقال به منچستریونایتد تبریک گفت.

به گزارش شما نیوز ، ساعاتی پیش باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد فرد، هافبک برزیلی و 25 ساله شاختار دونتسک با 70 میلیون یورو راهی این تیم شده است و این بازیکن در اردوی تیم ملی برزیل لحظات جالبی را تجربه کرد.

 

نیمار بلافاصله بعد از شنیدن این خبر به سمت فرد رفته و وی را در آغوش گرفت تا اینگونه انتقال وی به یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان را تبریک بگوید. همچنین فرد مورد استقبال دیگر ستاره های اردوی سلسائو نیز قرار گرفت تا لحظات شیرینی را در کنار همبازیانش تجربه کند.

 

فرد به شدت مورد توجه منچسترسیتی و گواردیولا نیز قرار داشت اما در نهایت ترجیح داد شاگرد مورینیو در منچستریونایتد شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک ویژه نیمار به ستاره جدید یونایتد (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..