تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذن بوک اس ایسوس با بدنه باریک و فوق‌العاده سبک معرفی شد

ذن بوک اس جدید ایسوس، محصولی فوق‌العاده باریک و سبک است که مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما دارد.   

ایسوس، ذن بوک جدید خود به نام ZenBook S را با شماره مدل UX391 معرفی کرد. ذن‌بوک اس با صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی فوق‌العاده سبک و باریک است. این محصول نسبت به لپ‌تاپ‌های معمولی دوام و استحکام بیشتری دارد و از مشخصات نظامی همچون مقاومت در برابر سرما و گرما بهره می‌برد. ایسوس، ادعا می‌کند که ذن‌بوک اس، از آزمون‌های مقاومت و استحکام در شرایط سخت سربلند بیرون آمده است. با این وجود وقتی نگاهی به این لپ تاپ جدید می‌اندازیم، برخلاف انتظارمان با محصولی زمخت مواجه نخواهیم شد، بلکه محصول جدید ایسوس هم سبک است و هم باریک، تا جایی که ممکن است تصور کنید که لپ تاپی ظریف در دست گرفته‌اید.

ضخامت ZenBook S تنها ۱۲.۹ میلی‌متر و وزن آن کمی بیشتر از ۹۰۰ گرم است. این سیستم مجهز به یکی از دو پردازنده‌ی نسل هشتم اینتل، یعنی Core i5-8250U یا پردازنده Core i7-8550U خواهد بود. حافظه‌ی رم این لپ‌تاپ ممکن است ۸ گیگابایتی یا ۱۶ گیگابایتی باشد. همان‌طور که گفته شد این لپ‌تاپ فوق‌العاده سبک بوده و مجهز به چیپ گرافیکی یکپارچه‌ی UHD 620 اینتل است و کاربران می‌توانند آن را با ظرفیت‌های مختلف از جمله ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایت SSD‌ بر اساس نیاز خود تهیه کنند. ایسوس ادعا می‌کند که باتری لیتیوم پلیمری ۵۰ وات ساعتی ذن‌بوک اس، می‌تواند ۱۳.۵ ساعت شارژ این سیستم را تامین کند. 

ذن بوک اس / ZenBook S ذن بوک اس / ZenBook S ذن بوک اس / ZenBook S ذن بوک اس / ZenBook S ذن بوک اس / ZenBook S ذن بوک اس / ZenBook S ذن بوک اس / ZenBook S ذن بوک اس / ZenBook S ذن بوک اس / ZenBook S ذن بوک اس / ZenBook S ذن بوک اس / ZenBook S ذن بوک اس / ZenBook S

ایسوس حق انتخاب دیگری نیز برای کاربران در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند به انتخاب خودشان یکی از مدل‌های مختلف نمایشگر ذن‌بوک اس را خریداری کنند. همه مدل‌ها حاشیه‌ی نمایشگر نانواج (NanoEdge) با ضخامت ۵.۹ میلی‌متری دارند و بالاترین آن‌ها، صفحه لمسی براق ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن 4K‌ است. مدل دیگر، مجهز به نمایشگر غیر لمسی اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و در نهایت مدل سوم با همین مشخصات و پوشش ضدانعکاس نور به بازار عرضه خواهد شد. گفتنی است ذن‌بوک اس، علاوه‌بر جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، دارای سه پورت USB-C است که دو پورت آن از تاندربولت ۳ پشتیبانی می‌کنند.

مقاله‌های مرتبط:

ذن‌بوک اس همچنین مجهز به فناوری ErgoLift ایسوس است که در آن لولای اتصال نمایشگر و صفحه کلید این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند صفحه کلید را تا ۱۳.۹۷ سانتی‌متر (۵.۵ اینچ) شیب دار کند. شیب‌دار شدن صفحه کلید به کاربر کمک می‌کند تا بتواند راحت‌تر تایپ کند. زوایه‌ی ایجاد شده علاوه‌بر شیب‌دار کردن صفحه کلید به خنک‌شدن لپ تاپ هم کمک می‌کند و باعث می‌شود جریان هوای بیشتری از زیر شاسی لپ‌تاپ عبور کند و از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری می‌کند؛ البته با توجه به اینکه ذن‌بوک اس به‌صورت یکپارچه با الکسا آمازون کار می‌کند، ممکن است حتی نیازی به تایپ کردن هم نداشته باشید!

یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های ذن‌بوک اس، وزن فوق‌العاده سبک آن است؛ به‌طوری که حین در دست گرفتن لپ‌تاپ متوجه می‌شوید که با وجود ابعاد و شکل ظاهری که دارد، واقعا سبک‌تر از لپ‌تاپ‌های مشابه است. در واقع، قسمت نمایشگر، سنگین‌تر از بدنه‌ی لپ‌تاپ است؛ ولی با در دست گرفتن لپ تاپ اصلا احساس ناخوشایندی نخواهید داشت. بخشی از این احساس خوب، مربوط به لولای ErgoLift است، این لولا به اندازه‌ای ضخامت دارد که حس استحکام مناسب سیستم را به کاربر القاء می‌کند و به‌علاوه لولای صفحه نمایش دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز است.

ذن‌بوک اس در دو رنگ قرمز و آبی پررنگ به بازار عرضه خواهد شد. هر دو رنگ دارای لبه‌هایی به رنگ رزگلد هستند. خاطرنشان می‌کنیم که هنوز زمان عرضه‌ی این لپ تاپ به بازار و قیمت نهایی آن مشخص نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذن بوک اس ایسوس با بدنه باریک و فوق‌العاده سبک معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..