تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۰ امسال روی پی‌سی می‌آید

پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۰ امسال روی پی‌سی می‌آید

فناوری اطلاعات > سخت افزار - کوآلکوم از تراشه اسنپ دراگون 850 گفت که برای پی سی و ویندوز 10 ساخته‌شده است.

به گزارش خبرآنلاین، مدل 850 بر اساس موفقیت‌های 835 طراحی‌شده و اولین «همیشه متصل» بدون هایبرنت روی پی سی خواهد بود که با هدف افزایش عملکرد سیستم و عمر باتری راهی بازار می‌شود.{لینک}

تراشه 850 پاسخی مشترک از سوی مایکروسافت و کوآلکوم به آی پد پرو اپل است که در خود تراشه ARM، ال تی ای سرخود و فناوری بهینه‌سازی مصرف انرژی را در خود جای‌داده است.

به گفته کوآلکوم در 850 شاهد افزایش 30 درصدی عملکرد، 20 درصدی عمر باتری و 20 درصدی سرعت انتقال دیتا در مقایسه با 835 هستیم که روی پی سی انجام می‌شود.

(پردازنده 845 مخصوص موبایل ساخته‌شده که امسال روی گوشی‌های پریمیوم نصب‌شده است)

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۰ امسال روی پی‌سی می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..