تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسی رکورددار داوری در تاریخ جام جهانی است؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۹ روز دیگر آغاز می‌شود و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه چهار تیمی برابر هم به میدان می‌روند. سایت فیفا تا آغاز برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اقدام به روز شمار این رقابت‌ها کرده و هر روز به مناسبت تعداد روزهای باقی مانده یک واقعه مربوط به جام جهانی را مورد بررسی قرار داده است.

روشن ایرماتوف داور ازبکستانی در جام‌های جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ به عنوان تیم داوری شرکت کرده و ۱۰ دیدار را در این رقابت‌ها قضاوت کرده است که بیش از هر داور دیگری در تاریخ این رقابت‌ها بوده است.

روشن ایرماتوف

ایرماتوف در سال ۲۰۱۸ نیز برای جام جهانی انتخاب شده است و می‌تواند رکورد قضاوت خود را در این رقابت‌ها بیشتر کند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

ایرماتوف رکورددار داوری جام‌های جهانی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسی رکورددار داوری در تاریخ جام جهانی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..