تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسرهای پاندای تنبل برای مسئول باغ وحش +فیلم

دردسرهای مسئول باغ وحش با پاندا +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای خیلی از ما این اتفاق افتاده است که صبح به زور از خواب بیدار شویم. ظاهرا پانداها، یکی از بانمک‌ترین گونه‌های حیوانات به تازگی با انسان‌ها در این حس همدردی می‌کنند چرا که برای این بچه پاندای بانمک باغ وحش نیز این کار بسیار سخت است و برای مسئول نگهداری حیوانات باغ وحش مشکل ایجاد می‌کند.

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که از دردسرهای یک مسئول نگهداری باغ وحش با بچه پاندا حکایت می‌کند. مسئول نگهداری حیوانات باغ وحش سعی دارد تا این پاندای بانمک را با هر تلاشی که شده بیدار کند اما پاندای تنبل از جای خود تکان نمی‌خورد و بعد از اینکه مسئول نگهداری آن را از جای خود بلند می‌کند و جای دیگری می‌گذارد، پاندا دوباره خود را روی زمین می‌اندازد و می‌خوابد. پاندای نگهداری شده در خانه پانداهای چنگدوی چین بعد از تلاش‌های بسیار مسئول نگهداری باغ وحش، دوباره به جای خود بازمی‌گردد و مانند توپ گرد می‌شود و می‌خوابد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسرهای پاندای تنبل برای مسئول باغ وحش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..