تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Tool Apps Music player – unlimited and pro version 2.238.368 – موزیک پلیر پر امکانات و نوین مخصوص اندروید!

دانلود امروز 46+

تاریخ انتشار دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

2

نسخه 2.238.368

دوست داشتن 1

Tool Apps Music player v2.238.368 – اپلیکیشن موزیک پلیر پر امکانات و نوین اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 4.49 دلار برای اولین بار در ایران

موزیک پلیر های مختلفی توسط توسعه دهندگان گوناگون در مارکت اندروید منتشر شده اند که بسیاری از ان ها از قابلیت ها و سیستم های پخش مشابه یکدیگر استفاده می کنند. اما با یک جست و جوی عمیق در میان ان ها می توان به گزینه های متنوعی نیز دست پیدا کرد که همانند همیشه قصد داریم به عنوان برترین وبسایت اندرویدی فارسی زبان یکی از آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. Tool Apps Music player – unlimited and pro version عنوان یک اپلیکیشن پر امکانات و خاص برای پخش فایل های صوتی مخصوص اندروید می باشد که توسط Tool Apps (music, video, recorder) توسعه و منتشر شده است. این نرم افزار با برخورداری از آخرین تکنولوژی پخش صوتی ( Dolby Atmos ) یک صدای شفاف را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. بسیاری از فرمت های صوتی تحت پشتیبانی این برنامه هستند که این ویژگی کمک میکند، کاربر به سراغ کدک ها نرود و تمامی نیاز های خود در زمینه پخش موزیک را در یک محیط واحد و گرافیکی برطرف نماید. تمامی موزیک ها بر اساس معیار های مختلف به صورت خودکار دسته بندی می شوند تا بتوان به راحتی هر کدام را اجرا نمود. این برنامه تا حدی با کیفیت و توان مند است که توسعه دهنده اش آن را اعتیاد آور خطاب کرده است! پس بهتر است این پخش کننده صوتی را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Tool Apps Music player اندروید :

پشتیبانی از انواع فایل های صوتی در فرمت های گوناگون اسکن خودکار حافظه داخلی و خارجی برای یافتن فایل های صوتی کیفیت بسیار بالای پخش با بهره بردن از آخرین تکنولوژی ممکن مرور و پخش موزیک ها بر اساس معیار های گوناگون تنظیم آهنگ بعدی در هنگام پخش یک موزیک ارسال و به اشتراک گذاری موزیک های دلخواه خود با دوستانتان ویرایش فایل های صوتی بدون نیاز به ابزار جانبی پشتیبانی از انواع هدست ها و کنترل موسیقی توسط کلید های موجود بر روی هدست ایجاد لیست پخش سفارشی از موزیک های مورد علاقتان ویجت های متنوع و پر کاربرد

اپلیکیشن Tool Apps Music player با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با قیمت 4.49 دلاریش امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v2.238.368 :

* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .

Tool Apps Music player - unlimited and pro version




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Tool Apps Music player – unlimited and pro version 2.238.368 – موزیک پلیر پر امکانات و نوین مخصوص اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..