تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Video player – unlimited and pro version 3.4.5 – پخش کننده فایل ویدئویی و صوتی پر امکانات اندروید !

دانلود امروز 48+

تاریخ انتشار دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

3

نسخه 3.4.5

دوست داشتن 1

Video player – unlimited and pro version v3.4.5 – اپلیکیشن پخش کننده فایل ویدئویی و صوتی پر امکانات اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 12.99 دلار برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

در گذشته ای نه چندان دور اگر کسی قصد دیدن یک فیلم و یا پخش موزیک دلخواهش را داشت ابتدا باید یک دیسک و یا نوار را تهیه میکرد و سپس ان را در دستگاه پخش کننده قرار می داد؛ با توجه به جدا بودن دستگاه های پخش صوتی و تصویری در بسیاری از موارد دسترسی به چنین پخش کننده هایی برای برخی از افراد دشوار بود اما پیشرفت تکنولوژی این محدودیت را نیز از بین برد تا جایی که کاربران هم اکنون با اسمارت فونشان در هر مکانی اقدام به اجرای انواع فایل ها می کنند و قادرند موزیک ها و ویدئوها را در یک محیط واحئ پخش کنند. Video player – unlimited and pro version عنوان یک اپلیکیشن پخش کننده فایل صوتی و ویدئویی مخصوص اندروید می باشد که توسط Recorder & Music (recorder, weather, forecast) توسعه و منتشر شده است. این نرم افزار با بهره مندی از امکاناتی متنوع و گسترده به کاربرانش اجازه می دهد تا تنها در یک محیط واحد به راحتی هر گونه موزیک و یا ویدئویی را اجرا کنند و از نهایت کیفیت ممکن در پخش برخوردار شوند. فرمت های ویدئویی و صوتی متنوعی تحت پشتیبانی این استارت اپ می باشد که کار با آن را بسیار ساده کرده است. تنها کافیست به پوشه مورد نظرتان مراجعه و فایل دلخواهتان را لمس کنید تا شاهد یک اجرای بی نقص باشید. اگر فیلم ها به دلیل پایین بودن توانایی سخت افزار به کندی اجرا می شوند، استفاده از شتاب دهنده سخت افزاری را فراموش نکنید و مطمئن باشید که هیچ گونه مشکلی برای اسمارت فونتان به وجود نمی آید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Video player – unlimited and pro version اندروید :

پشتیبانی از پخش انواع فایل های صوتی و ویدئویی پشتیبانی از انواع فرمت ها نظیر AVI، MP3، WAV، AAC، MOV، MP4، WMV، RMVB، FLAC، 3GP، M4V، MKV، TS، MPG، FLV و … دسترسی به 5 باند اکولایزر و 10 ایستگاه از پیش تنظیم شده شتاب دهنده سخت افزاری برای پخش روان فایل های ویدئویی توانایی اضافه کردن زیر نویس به فیلم های در حال پخش کیفیت بسیار بالای پخش در مقایسه با برنامه های مشابه ریز عکس ها از فایل های ویدئویی و صوتی محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن Video player – unlimited and pro version با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در یک محیط واحد توانسته است با قیمت 12.99 دلاریش امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت کند که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از دیتابیس عظیم سایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v3.4.5 :

* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .

Video player - unlimited and pro version




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Video player – unlimited and pro version 3.4.5 – پخش کننده فایل ویدئویی و صوتی پر امکانات اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..