تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Magic SMS Pro – Smart Auto Reply and Scheduled SMS 1.0.4 – برنامه پاسخ خودکار به پیام کوتاه مخصوص اندروید !

دانلود امروز 9+

تاریخ انتشار دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0.4

دوست داشتن 1

Magic SMS Pro – Smart Auto Reply and Scheduled SMS v1.0.4 – اپلیکیشن پاسخ خودکار به پیام کوتاه اندروید
نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار برای اولین بار در ایران

داشتن یک برنامه هوشمند و پر امکانات برای انجام بسیاری از فعالیت ها به صورت خودکار یکی از خواسته های کاربران دستگاه های اندرویدی است که کمک می کند حس تازه ای را در زمینه مدیریت دیوایسشان تجربه کنند. تمامی ما در طول روز پیام های کوتاه مختلفی برای دوستان و آشنایان خود ارسال می کنیم و بالطبع انتظار دریافت پاسخ از طرف آن ها را داریم. گاه پیش می آید به دلیل برخی از مشکلات نمی توانیم به آن ها پاسخ بدهیم و دسترسی کاملی به گوشی موبایلمان نداریم. با توجه به این موضوع قصد داریم در این پست شما را با یک نرم افزار یی نظیر آشنا سازیم. Magic SMS Pro – Smart Auto Reply and Scheduled SMS عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده برای پاسخ خودکار به پیام های کوتاه دریافتی مخصوص اندروید می باشد که توسط Roxwin Technologies توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق به کاربرانش اجازه می دهد با ایجاد پروفایل های مختلف در شرایط گوناگون پاسخ دادن به اس ام اس ها را به دستگاه هوشمندشان بسپارند. هیچ گونه محدودیی در ایجاد پروفایل ها وجود ندارد و قادرید برای هر کدامشان تنظیماتی متنوع برگزینید. علاوه بر این فعال سازی هر کدام از پروفایل ها در دست شماست و قادرید آن ها را به صورت خودکار و تنها در زمان هایی خاص فعال نمایید. بهتر است این برنامه پر امکانات را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Magic SMS Pro – Smart Auto Reply and Scheduled SMS اندروید :

ایجاد پروفایل های گوناگون برای پاسخ خودکار به پیام های کوتاه نبود هیچ گونه محدودیتی در ایجاد پروفایل ها امکان فعال سازی هر پروفایل تنها در زمان هایی خاص ایجاد لیست پاسخ برای ارسال اس ام اس تنها به مخاطبین دلخواهتان نمایه های الگو برای ایجاد سریع تر پروفایل ها مشاهده سوابق پیام های ارسال شده ارسال پیام های کوتاه برنامه ریزی شده از طریق sms ارسال پیام گروهی برای دوستانتان امنیت بسیار بالا در محافظت از اطلاعات

اپلیکیشن Magic SMS Pro – Smart Auto Reply and Scheduled SMS با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توانسته است با قیمت 0.99 دلاریش امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت کند که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از سرور های پر سرعت سایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.0.4 :

* برطرف سازی مشکلات و بهبود توانایی های برنامه

Magic SMS Pro - Smart Auto Reply and Scheduled SMS




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Magic SMS Pro – Smart Auto Reply and Scheduled SMS 1.0.4 – برنامه پاسخ خودکار به پیام کوتاه مخصوص اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..