تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود LongShot for long screenshot Full 0.98.6 – ابزار اسکرین شات طولانی و تمام صفحه اندروید !

دانلود امروز 23+

آخرین آپدیت دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

0

نسخه 0.98.6

دوست داشتن 2

LongShot for long screenshot v0.98.6 [Unlocked] – اپلیکیشن اسکرین شات طولانی و تمام صفحه اندروید
نسخه انلاک شده و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار تقدیم شما عزیزان

بی شک یکی از قابلیت های پیش فرض و پر استفاده موجود در دستگاه های اندرویدی، گرفتن عکس از صفحه نمایش و یا در اصطلاح اسکرین شات می باشد که کاربران در طول روز چندین بار از آن استفاده می کنند. یکی از جدید ترین قابلیت هایی که در نسخه های جدید اندرویدی به ابزار اسکرین شات اضافه شده است امکان تهیه عکس از کل صفحه و یا به عبارتی تمامی صفحه در حالت پیمایش می باشد که نسخه های قدیمی تر اندروید از آن بهره ای نمی برند! اما جای نگرانی نیست زیرا در این پست نیز قصد داریم که همانند همیشه مشکل شما را در این زمینه برطرف سازیم. LongShot for long screenshot Full Unlocked عنوان یک اپلیکیشن خاص و بی نظیر برای تهیه اسکرین شات طولانی و تمام صفحه مخصوص اندروید می باشد که توسط Leav Jenn توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار فوق العاده با بهره مندی از سیستم هوشمند خود چندین اسکرین شات تهیه شده را از تمامی قسمت های صفحه نمایش با یگدیگر ادغام میکند و یک تصویر را از تمامی صفحه در اختیارتان می گذارد. تنها کافیست یک بار صفحه را پیمایش و تمامی مراحل را به این ابزار بسپارید. بهتر است این نرم افزار پر کاربرد را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه LongShot for long screenshot اندروید :

ادغام مجموعه ای از اسکرین شات های گرفته شده از یک صفحه به صورت کاملا خودکار تهیه اسکرین شات ها به صورت خودکار پس از پیمایش صفحه گزینه شناور موجود بر روی صفحه نمایش برای ثبت اسکرین در ساده ترین حالت ممکن ابزار قدرتمند تنظیم دستی تصاویر برای داشتن یک اسکرین شات دقیق و کامل ثبت تصاویر صفحات وب تنها در دو مرحله

اپلیکیشن LongShot for long screenshot با برخورداری از یک قابلیت خاص و منحصر به فرد توانسته است با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری خود امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را از لینک های مستقیم وبسایت فارسروید دریافت نمایید، در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند .

تغییرات نسخه v0.98.6 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات برنامه

LongShot for long screenshot




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود LongShot for long screenshot Full 0.98.6 – ابزار اسکرین شات طولانی و تمام صفحه اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..