تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان میوم چیست؟

پرسش: یک هفته بعد از پاکی بعد از نزدیکی دچارخونریزی شدم مثل دوران پریودی و درد شدید. سونو دادم و گفتن که میوم ساب موکوز به قطر ۱۲mmدر میومتر قدامی رحم مشاهده شد. دکتر مربوطه قرص جلوگیری مارلین تجویز کرد الان بعد از ۴ روز هنوز خونریزی و درد دارم علت چیست تجویز دارو صحیح است یا نه؟ آیا ممکن است باعث ناباروری و.. شود

پاسخ: درمان میوم براساس وجود علائم مانند ناباروری، فشار به احشا دیگر و خونریزی زیاد انجام می شود. در دیگر حالات زیر نظر گرفتن و پیگیری بیمار کافی است.
در موارد درد و یا خونریزی خفیف دارو تجویز می شود. داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی و هورمونی کاربرد دارند.
در موارد مقاوم به درمان، درمان قطعی در مواردی که قصد حاملگی نباشد در آوردن رحم است. در مواردی که شخص قصد بارداری در آینده داشته باشد از میومکتومی استفاده می شود تا تعداد بارداری ها تکمیل شود و بعد رحم را در می آورند.
....
اثرات دارو به مرور دیده می شود. نگران نباشید. می توانید از داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مانند مفنامیک اسید درصورت عدم وجود مشکلات معده برای کاهش درد و خونریزی استفاده کنید.
البته بهتر است طبق تجویز پزشکتان باشد.

....
میوم به این اندازه معمولا ناباروری ایجاد نمی کند. (تبيان)

اگر شما سوالي در اين زمينه داريد و در مدتي کوتاه به صورت رايگان پاسخش را مي خواهيد، به اين صفحه برويد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان میوم چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..