تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در گیلانغرب

آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درمسجد جامع شهرستان گیلانغرب برگزار گردید.

 به گزارش خبرنگاری بسیج از گیلانغرب، آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درمسجد جامع شهرستان گیلانغرب برگزار گردید.

حجت الاسلام خاص امیری امام جمعه گیلانغرب در این مراسم اظهار داشت: امام (ره) الگوی حسنه به معنای واقعی بود و دشمن از چنین الگویی واهمه دارد چراکه چنین الگویی سرناسازگاری با ظلم و استعمار و استثمار دارد.

وی با تشریح ابعاد شخصیتی و سیره عبادی امام راحل  تصریح کرد: ویژگی امام درالگو قراردادن پیامبر عزیز اسلام برای راه خود بود.

امام جمعه گیلانغرب گفت: دربیان و کلام امام هیچگاه وابستگی به شرق وغرب دیده نمی شد بلکه همواره جهان اسلام دیده می شد، امام خمینی(ره) یاد داد تا درمقابل استکبار بایستیم  و به واقع روحیه استکبار ستیزی امام برگرفته از سیره پیامبر(ص) بود و باید گفت  آینده نگری امام (ره)هم بی نظیر بود.

وی  با عنوان اینکه  دشمنان  امروزه از بسط و توسعه فرهنگ اسلامی و نبوی هراس دارند افزود: امام (ره)از هرچیزی گذشت فقط بخاطر خدا واین برگرفته از صلابت وعبودیت امام خمینی(ره) بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در گیلانغرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..