تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم عزاداری ارتحال امام خمینی(ره) دراسلام آبادغرب

مراسم عزاداری بیست ونهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با حضور آحاد مردم و مسئولین شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب، همزمان با بیست ونهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، پیش از ظهر امروز 14 خردادماه، مراسم عزاداری با حضور آحاد مردم و مسئولین شهرستان در مسجدجامع اسلام آبادغرب برگزار شد.

حجت الاسلام کرمی نیا مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به تبیین شاخصه های امام راحل پرداخت.

گفتنی ست؛ اقشار مختلف مردم، مسئولین شهرستان و نیروهای نظامی سپاه ، ارتش و انتظامی با پیوستن به هیأت‌ عزاداری پیروان ولایت، مسیر مسجد امام خمینی(ره) تا میدان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب را در قالب دسته‌های سینه‌زنی به عزاداری پرداختند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم عزاداری ارتحال امام خمینی(ره) دراسلام آبادغرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..