تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۳ درصد مردم ویژه برنامه ماه رمضان سیما را دیدند/ ۷۸ درصد مردم سریال ها را دیده‌اند/ مانند نوروز رسانه ملی رکورددار شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

۸۳ درصد مردم ویژه برنامه ماه رمضان سیما را دیدند/ ۷۸ درصد مردم سریال ها را دیده‌اند/ مانند نوروز رسانه ملی رکورددار شد!مرتضی میرباقری در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: حدود 78/2 درصد مردم، سریال های ماه مبارک رمضان را تماشا کرده اند که این سریال ها یا برای اولین بار پخش شده است و یا در حال بازپخش است.

وی اضافه کرد: در بین برنامه های غیرنمایشی برنامه ماه عسل 61/1 درصد و برنامه خندوانه با وجود پخش محدود، 56/1 درصد بیننده داشته است.
میرباقری گفت: 32/2 درصد مردم با استفاده از ترتیل های چهار گانه که در شبکه های ملی و استانی پخش می شود قرآن خوانی روزانه داشتند ضمن اینکه برنامه ها و سخنرانی های مذهبی نیز 24/9 درصد بیننده داشته است.
وی افزود: در میان سریال هایی که برای اولین بار پخش می شوند سریال رهایم نکن بیشترین بیننده را دارد و سریال های بچه مهندس و سر دلبران در رده های بعدی قرار دارند ضمن اینکه در میان سریال های بازپخش که ماهیت طنز دارند سریال پایتخت و متهم گریخت پر بیننده هستند.
میرباقری با بیان اینکه برنامه های ویژه ای برای شب های قدر طراحی شده گفت: رسانه ملی برنامه هایی در حرم رضوی، مرقد امام خمینی ره، مصلی، دانشگاه امام صادق (ع)، حرم حضرت عبدالعظیم، امامزاده صالح، حرم حضرت معصومه (س)، دانشگاه تهران و حسینیه همدانی ها تدارک دیده که برنامه های آن از 11 شب تا نیمه شب ادامه خواهد داشت و شامل پخش دعای ابوحمزه ثمالی، جوشن کبیر و مراسم قرآن بر سر گذاشتن خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۳ درصد مردم ویژه برنامه ماه رمضان سیما را دیدند/ ۷۸ درصد مردم سریال ها را دیده‌اند/ مانند نوروز رسانه ملی رکورددار شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..